1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What subjects do you study a…

"What subjects do you study at school?"

Překlad:Jaké předměty studuješ ve škole?

February 16, 2016

7 komentářů

Řazeno od nejlepšího vlákna

JanSuchy9

Které předměty studujete ve škole? Proč je to špatně?


ValaCZE

Které je "which".


leo306444

Proč je špatně... Jaké předměty studuješ na škole.


toste.liberec

Zde je určitě možný (a myslím si, že i lepší) slovosled "Jaké předměty ve škole studuješ"


Voyta
Mod

Nevím jestli lepší, protože takhle česká věta zcela kopíruje anglickou a přitom nezní nijak nepřirozeně. Ale možný je, jdu ho přidat.


Noris995490

Doplňte prosím možnost i "na škole"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.