1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Did you find the magazine?"

"Did you find the magazine?"

Μετάφραση:Βρήκες το περιοδικό;

February 17, 2016

5 σχόλια


ChristinaBoloti

θα μπορούσαμε επίσης να απαντήσουμε : " Yes i did " or " Yes we did"


myrsinimy23

Αν μας έκαναν αυτή την ερώτηση, θα απαντάγαμε π.χ ''yes i found it'' ??


D_..
Mod
Plus

Σωστά! Ή "Yes, we found it" αν δεν είναι πληθυντικός ευγενείας.


myrsinimy23

Ευχαριστώ!


Ioanna678593

Πως καταλαβαίνουμε στο γραπτό λόγο ότι είναι πληθυντικός ευγενείας?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.