"Did you find the magazine?"

Μετάφραση:Βρήκες το περιοδικό;

February 17, 2016

5 σχόλια


ChristinaBoloti

θα μπορούσαμε επίσης να απαντήσουμε : " Yes i did " or " Yes we did"

March 1, 2016

myrsinimy23

Αν μας έκαναν αυτή την ερώτηση, θα απαντάγαμε π.χ ''yes i found it'' ??

February 17, 2016

D_..
Mod

    Σωστά! Ή "Yes, we found it" αν δεν είναι πληθυντικός ευγενείας.

    February 17, 2016

myrsinimy23

    Ευχαριστώ!

    February 18, 2016

Ioanna678593

    Πως καταλαβαίνουμε στο γραπτό λόγο ότι είναι πληθυντικός ευγενείας?

    October 22, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.