"Did you find the magazine?"

Μετάφραση:Βρήκες το περιοδικό;

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


ChristinaBoloti

θα μπορούσαμε επίσης να απαντήσουμε : " Yes i did " or " Yes we did"

πριν από 2 χρόνια

myrsinimy23

Αν μας έκαναν αυτή την ερώτηση, θα απαντάγαμε π.χ ''yes i found it'' ??

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Σωστά! Ή "Yes, we found it" αν δεν είναι πληθυντικός ευγενείας.

πριν από 2 χρόνια

myrsinimy23

Ευχαριστώ!

πριν από 2 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593

Πως καταλαβαίνουμε στο γραπτό λόγο ότι είναι πληθυντικός ευγενείας?

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.