"Willst du spazieren gehen?"

Çeviri:Sen gezmek ister misin?

February 17, 2016

7 Yorum
Tartışma kilitli.


ozlyr

"sen gezmek mi istiyorsun" ile "sen gezmek ister misin" cümlelerindeki fark nedir?


ardorados

almanca'da hiçbir fark yok, çünkü geniş zamanla şimdiki zaman arasında bir fark yok. hatta hiçbir şekilde ingilizce'deki gibi continuous tenseler yok. sadece geçmiş zaman, geniş zaman ve gelecek zaman var.


ardorados

"spazieren gehen" gezmeye gitmek demek, çeviri yanlış.


SabineBergmann1

gezmek = spazieren gehen, herumlaufen "Gezmeye gitmek" = Spazieren gehen gehen.


deti1959

"Yürümek ister misin?" kabul edilmedi. Peki "Yürümek ister misin?" Almanca'da nasıl söylenir?


ardorados

almanca'da yürümek için ayrı bir kelime yok. yürümek için gehen (gitmek) veya yürüyüş yapmak için spazieren (gezmek) kullanılıyor.


KorayCambu

Gezmeye gitmek, gezintiye çıkmak çevirileri de doğru kabul edilmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.