1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Vegetarian food"

"Vegetarian food"

Překlad:Vegetariánské jídlo

February 17, 2016

11 komentářů


Vlcek1942

A jak se řekne:,,Veganské jídlo."? ,,Vegan food." ?

February 19, 2016

Nemesis_NaR

Jop.

February 19, 2016

silviaaa179

proč ne zeleninové jidlo

March 5, 2016

Nemesis_NaR

Protože "vegetarián" taky nepřekládáme jako "pojídač zeleniny"...

March 5, 2016

LiborVvra

Vegetarián nejí jenom zeleninu stejně tak jako mrtvoložravec jenom mrtvoly.

July 22, 2016

maty251

proc to neakceptuje bezmase jidlo ?

February 17, 2016

kacenka9

protoze to by bylo 'meatless food'

February 17, 2016

fvnick

nemohlo by být "Vegetariánská potrava" ?

June 9, 2017

Temindz.04

proč to nebere vegetariánský jídlo????????

September 22, 2017

JanLyko
Mod

Protože už jen se všemi možnými kombinacemi spisovných slov mají některé věty 3000 platných překladů. Přidávat ještě nespisovné tvary jako "vegetariánský jídlo" by to zvýšilo na desítky tisíc. Na to jednak není stavěná databáze a jednak neznám žádného dobrovolníka, který by zadarmo klikal ty dodatečné desetitisíce kvůli přínosu tak malému.

September 22, 2017

Temindz.04

aha tak děkuji

September 26, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.