"Vegetarian food"

Překlad:Vegetariánské jídlo

před 2 roky

12 komentářů


Vlcek1942

A jak se řekne:,,Veganské jídlo."? ,,Vegan food." ?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Jop.

před 2 roky

silviaaa179

proč ne zeleninové jidlo

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože "vegetarián" taky nepřekládáme jako "pojídač zeleniny"...

před 2 roky

LiborVvra

Vegetarián nejí jenom zeleninu stejně tak jako mrtvoložravec jenom mrtvoly.

před 2 roky

maty251
maty251

proc to neakceptuje bezmase jidlo ?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

protoze to by bylo 'meatless food'

před 2 roky

fvnick

nemohlo by být "Vegetariánská potrava" ?

před 1 rokem

emindz

proč to nebere vegetariánský jídlo????????

před 1 rokem

JanLyko
JanLyko
Mod

Protože už jen se všemi možnými kombinacemi spisovných slov mají některé věty 3000 platných překladů. Přidávat ještě nespisovné tvary jako "vegetariánský jídlo" by to zvýšilo na desítky tisíc. Na to jednak není stavěná databáze a jednak neznám žádného dobrovolníka, který by zadarmo klikal ty dodatečné desetitisíce kvůli přínosu tak malému.

před 1 rokem

emindz

aha tak děkuji

před 1 rokem

Lenka541739

myslím si, že by měla být správně i odpověď bezmasé jídlo. To se mi zdá daleko víc český ekvivalent, než poangličtěný vegetariánské jídlo.

před 6 dny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.