"Die Männer"

Çeviri:Erkekler

2 yıl önce

21 Yorum


Kasura41

Die kadınlar için kullanılıyordu çoğullar da iş değişiyormu ?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet butun cogullar "nominativ"de "die" alir

2 yıl önce

cavid953696

bi kac kere Erkekler, Adamlar yazdim cevabimi yanlis kabul etti sizce dogru yazmadimmi ben?

10 ay önce

SiriusBlack99

Buradaki 'die', İngilizce'deki 'the' belirteci ile aynı anlamda mı?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama Almancada tek bir "the" yok

2 yıl önce

elmadagli
elmadagli

Der die das da the anlamına gelmektedi

2 yıl önce

NUR_GUMUS

o anlamıda var ama burada sadece çoğul olarak kullanılan 'die' var.

11 ay önce

Yasemin689119

Adamlar niye olmuyo ki

1 yıl önce

Berna262208

Ya abicim ya sadece ya adamlar erkekler yazdım ya erkekler adamlar olacakmış Yanlış dio yaa

8 ay önce

SerapCelik6

Adamlar_erkekler ikiside oluyor

7 ay önce

AdaDenizAdg

Neden Männer oldu Mann ken?

2 ay önce

Erturul432295

Arkadaşlar artikelleri ilerde anlatıyorlar mı

2 yıl önce

kemal878464

Anlatıyolar mı?

1 yıl önce

MerveBuse8

Dogru soyluyorum ama yanlis diyo

1 yıl önce

Elly_Belly___

qqwd

1 yıl önce

behet791074

doğru söyledim ama yanlış dedi

10 ay önce

cavid953696

bi kac kere yazdim Erkekler, Adamlar bana yanlis cevap verdi sizce yazdigim dogru degil mi?

10 ay önce

Melisam66

bendede

9 ay önce

ecrin926152

der gelmez mi

1 yıl önce

asyapro10

aynen

1 yıl önce

MeryemEda

Die yi doğru söylüyorum her kelimeyi doğru söylüyorum ama olmuyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.