Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Männer"

Çeviri:Erkekler

0
2 yıl önce

11 Yorum


Kasura41

Die kadınlar için kullanılıyordu çoğullar da iş değişiyormu ?

5
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet butun cogullar "nominativ"de "die" alir

14
Cevap ver2 yıl önce

cavid953696

bi kac kere Erkekler, Adamlar yazdim cevabimi yanlis kabul etti sizce dogru yazmadimmi ben?

1
Cevap ver8 ay önce

SiriusBlack99

Buradaki 'die', İngilizce'deki 'the' belirteci ile aynı anlamda mı?

2
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama Almancada tek bir "the" yok

4
Cevap ver2 yıl önce

elmadagli
elmadagli

Der die das da the anlamına gelmektedi

4
Cevap ver2 yıl önce

NUR_GUMUS

o anlamıda var ama burada sadece çoğul olarak kullanılan 'die' var.

0
Cevap ver9 ay önce

Yasemin689119

Adamlar niye olmuyo ki

0
Cevap ver11 ay önce

Berna262208

Ya abicim ya sadece ya adamlar erkekler yazdım ya erkekler adamlar olacakmış Yanlış dio yaa

0
Cevap ver6 ay önce

SerapCelik6

Adamlar_erkekler ikiside oluyor

0
Cevap ver5 ay önce

AdaDenizAdg

Neden Männer oldu Mann ken?

0
Cevap ver1 hafta önce