1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Männer"

"Die Männer"

Çeviri:Erkekler

February 17, 2016

13 Yorum


Kasura41

Die kadınlar için kullanılıyordu çoğullar da iş değişiyormu ?


Selcen_Ozturk

evet butun cogullar "nominativ"de "die" alir


cavid953696

bi kac kere Erkekler, Adamlar yazdim cevabimi yanlis kabul etti sizce dogru yazmadimmi ben?


SiriusBlack99

Buradaki 'die', İngilizce'deki 'the' belirteci ile aynı anlamda mı?


Selcen_Ozturk

evet ama Almancada tek bir "the" yok


elmadagli

Der die das da the anlamına gelmektedi


Harun123T

Die männer , eğer bu Şekilde sorduysa cevap : Erkekler olması gerekiyor


Beyzanur665287

Eine frau bayan hanim mi demek die frau ya bayan hanim dedim yanlis dedi


SerhafiyeMeryemx

❤❤❤❤❤❤❤❤ sabahtan beri tekrarliyom kabul etmiyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.