"Argentina i Mèxic són a Amèrica."

Traducción:Argentina y México están en América.

February 17, 2016

7 comentarios


nera_vivaldi

¿Se puede decir tanto "l'Argentina" como "Argentina"? Gracias.

February 17, 2016

asfarer

En catalán el artículo es obligatorio con Argentina, en este caso hay un error en la frase.

February 19, 2016

Salvaxe

Hi alguna regla per saber en què països porta article? Gràcies.

April 19, 2017

asfarer

Normalmente los países femeninos no llevan artículo excepto algunas excepciones: l'Argentina, l'Índia, la República Txeca, la Xina...

Los países masculinos en cambio casi siempre llevan artículo: el Canadà, l'Uruguai, el Japó, el Perú, el Senegal, el Marroc, l'Iraq, l'Afganistan...

También hay excepciones aquí: Mèxic, Portugal, Xile, Xipre...

April 19, 2017

amadeogarcia

Quan són obligatoris els articles davant dels paisos? Per exemple, en la Xina o l'Argentina és obligatori, però en Mèxic no hi és pas.

P.D.: Vaig utilitzar bé el complement a l'última frase? Estic tractant de practicar...

September 14, 2016

asfarer

Amb països femenins la majoria no tenen article:

França, Espanya, Andorra, Rússia, Grècia...

En canvi hi ha excepcions: l'Argentina, l'Índia, la Xina...

Amb països masculins la majoria tenen article:

el Senegal, el Perú, l'Afganistan, el Marroc...

I només algunes excepcions no en tenen: Egipte, Mèxic, Portugal...

April 19, 2017
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.