1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The signature is very small."

"The signature is very small."

Переклад:Цей підпис дуже маленький.

February 18, 2016

12 коментарів


tymoshenkooleh

підпис дуже маленький мені не влом дописувати кругом ЦЕЙ але ж здається домовилися, що можна без нього


spivanka

погоджуюся, що якщо в одних випадках можна обійтись без "цей", то чому в цьому ні?)


Vasyl_Prokopiv

А чому не можна сказати "Цей підпис Є дуже маленьким?


OleksiyAle

В мене та сама пробле. Коли пишеш "цей підпис є дуже маленьким" не зараховує відповідь(((


MaksimProkopyuk

Але заждіть тут ЦЕЙ потрібно вписати а якщо ні чому не правильно?


fish-key

варіант "цей підпис є дуже малий" - не приймається, тому що "малий", а не "маленький" )). Вважаю, що не суттєво яке слово використовувати.


i5tHPGuX

Будь ласка, можна якось покращити звук, signature не чутно, здається що речення звучить як "The cemetery is very small". Дякую.


olegnekrasov

абсолютно згідний


VitalinkaI

тому що ЦЕЙ дає нам знати що саме цей підпис маленький


subbota7771

Чому "This signature" невірно?


Vikki218841

Звучить як " симиче". Може я недочуваю?


dOret81

Підпис дуже малий. Не проходить :(

Learn English in just 5 minutes a day. For free.