1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він їсть бутерброд."

"Він їсть бутерброд."

Переклад:He eats a sandwich.

February 18, 2016

4 коментарі


Kudrjawec

Чому коли потрібно було перекласти слово бутерброд я написала a sandwich і виявилося що це неправиль(не потрібний артикль),а коли потрібно перекласти він їсть бутерброд я написала без артиклю і теж не правильно(пише потрібно вставити артикль)


Toxicarche2

Я не розумію я написав правильно а воно показало що це не правильно.


KJvE12

Не бачу своєї помилки

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати