1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він їсть бутерброд."

"Він їсть бутерброд."

Переклад:He eats a sandwich.

February 18, 2016

11 коментарів


Kudrjawec

Чому коли потрібно було перекласти слово бутерброд я написала a sandwich і виявилося що це неправиль(не потрібний артикль),а коли потрібно перекласти він їсть бутерброд я написала без артиклю і теж не правильно(пише потрібно вставити артикль)


deniko
Mod
Plus

Чому коли потрібно було перекласти слово бутерброд я написала a sandwich і виявилося що це неправильно

ви маєте на увазі без речення? просто перекласти "бутерброд"?

у реченні бутерброд завжди буде з артиклем (або іншим вказівним словом: this, that, my, ...) а як його перекладати просто як слово... як на мене, мають прийматися всі три варіанти:

a sandwich

the sandwich

sandwich


VIuaq

Чому з артиклем поясніть? Чому "I eat rice" без, а "I eat a sandwuch" з артиклем?


AnXO306465

Чому він їсть треба писати в кінці слова,, s,,


Samarovec

Тому що після He She до дієслова додається s або es


olena524183

Продублювалась буква t ненароком

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.