Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz erkek miyiz?"

Çeviri:Sind wir Männer?

2 yıl önce

8 Yorum


brsfcoskun

Nasıl soru sorulacağını öğretmeden bunu sordu.

2 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Bu uygulamada kuralları bağlayan bir öğretim sistemi görmezsin kardeşim, burada bir akış var buna ayak uydurman daha kolay birşeyleri öğrenmeni sağlayacaktır.

2 yıl önce

brsfcoskun

Teşekkür ederim.

2 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Rica ederim

2 yıl önce

DemetSamut

hgfng

3 ay önce

HseyinTaha

İlk önce nasıl soru sorulacağını öğretmeniz gerekiyor.

2 ay önce

OzcanEmrah

Erkek mann erkekler manner demek. Soruda erkek diye soruyor. Mann olması gerekmez mü

2 hafta önce

tattaret

Sind wir Männer? de mann olması tekil gerekmez mi ya manner çoğul oluyor biz erkekler miyiz olmuyor mu

2 gün önce