"Biz erkek miyiz?"

Çeviri:Sind wir Männer?

2 yıl önce

11 Yorum


brsfcoskun

Nasıl soru sorulacağını öğretmeden bunu sordu.

2 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Bu uygulamada kuralları bağlayan bir öğretim sistemi görmezsin kardeşim, burada bir akış var buna ayak uydurman daha kolay birşeyleri öğrenmeni sağlayacaktır.

2 yıl önce

brsfcoskun

Teşekkür ederim.

2 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Rica ederim

2 yıl önce

MetinAydinn

Soru oluşturmak için yardımcı fiili başa alacaksın. İngilizcedeki "is" ve "are" gibi. Burda ki yardımcı fiil "sind" öyle düşün.

1 ay önce

HseyinTaha

İlk önce nasıl soru sorulacağını öğretmeniz gerekiyor.

4 ay önce

kkkkkkk21

Almanca öğrenirken Türkçe'deki tam karşılığını beklemeyin...Türkçe düşünmeyin..

1 ay önce

DemetSamut

hgfng

5 ay önce

OzcanEmrah

Erkek mann erkekler manner demek. Soruda erkek diye soruyor. Mann olması gerekmez mü

2 ay önce

tattaret

Sind wir Männer? de mann olması tekil gerekmez mi ya manner çoğul oluyor biz erkekler miyiz olmuyor mu

1 ay önce

ZeynepSayn2

Are you man?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.