"Biz erkek miyiz?"

Çeviri:Sind wir Männer?

February 18, 2016

15 Yorum


brsfcoskun

Nasıl soru sorulacağını öğretmeden bunu sordu.

February 18, 2016

MacitSerhat

Bu uygulamada kuralları bağlayan bir öğretim sistemi görmezsin kardeşim, burada bir akış var buna ayak uydurman daha kolay birşeyleri öğrenmeni sağlayacaktır.

February 18, 2016

brsfcoskun

Teşekkür ederim.

March 20, 2016

MacitSerhat

Rica ederim

March 21, 2016

MetinAydinn

Soru oluşturmak için yardımcı fiili başa alacaksın. İngilizcedeki "is" ve "are" gibi. Burda ki yardımcı fiil "sind" öyle düşün.

August 30, 2018

OzcanEmrah

Erkek mann erkekler manner demek. Soruda erkek diye soruyor. Mann olması gerekmez mü

July 29, 2018

HseyinTaha

İlk önce nasıl soru sorulacağını öğretmeniz gerekiyor.

May 23, 2018

tattaret

Sind wir Männer? de mann olması tekil gerekmez mi ya manner çoğul oluyor biz erkekler miyiz olmuyor mu

August 13, 2018

SudeSerraA

Türkçeden biraz farklı. 'Biz' kukkanıldığı için özneyi çoğul kullanman gerekiyor.'Erkekler' demese bile.

June 9, 2019

kkkkkkk21

Almanca öğrenirken Türkçe'deki tam karşılığını beklemeyin...Türkçe düşünmeyin..

August 28, 2018

Jawel7

Burada neden artikel yok? Sind was die Manner? Olması gerekmez mi?

June 22, 2019

aleyna330445

Ya bisey sorcam artikel ne demek sıkca karsima çıkıyor

September 15, 2019

ipek343135

nasil soru sorulacagini gostermesi gerekirdi bence

October 24, 2018

DemetSamut

hgfng

May 4, 2018

ZeynepSayn2

Are you man?

December 25, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.