1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Biz erkek miyiz?"

"Biz erkek miyiz?"

Çeviri:Sind wir Männer?

February 18, 2016

23 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Nasıl soru sorulacağını öğretmeden bunu sordu.


MacitSerhat

    Bu uygulamada kuralları bağlayan bir öğretim sistemi görmezsin kardeşim, burada bir akış var buna ayak uydurman daha kolay birşeyleri öğrenmeni sağlayacaktır.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Teşekkür ederim.


MetinAydinn

      Soru oluşturmak için yardımcı fiili başa alacaksın. İngilizcedeki "is" ve "are" gibi. Burda ki yardımcı fiil "sind" öyle düşün.


OzcanEmrah

      Erkek mann erkekler manner demek. Soruda erkek diye soruyor. Mann olması gerekmez mü


kamil989018

      biz türkçede erkek diyoruz biz erkekler miyiz demiyoruz o yuzden erkek tekil kullanilmis ama almancada eger öznen çoğul ise erkekler olarak kullanman gerekiyor (yani almaca düşünmek gerek)


EzgiNur0000

      Biz diye soruyor çoğul olduğu için Manner


rnsb17

      Soruda erkek soruluyor amma Mann kelimesini yanlış olduğunu söylüyor. Neden böyle olduğunu lütfen bilenler anlata bilirmi?


Edakcy

      İngilizcedeki gibi düşün. 2 apple demezsin de 2 apples dersin ya. benzer şekilde "biz" olunca erkekler şeklinde çoğul olması gerekiyor türkçeden farklı olarak


kkxkkxk

      Almanca öğrenirken Türkçe'deki tam karşılığını beklemeyin...Türkçe düşünmeyin..


HseyinTaha

      İlk önce nasıl soru sorulacağını öğretmeniz gerekiyor.


remHazal3

      Hatalarla öğrenmeye dayalı bir uygulama, alışmaya çalışın, kurallar hiçbir yerinde verilmiyo zaten


tattaret

      Sind wir Männer? de mann olması tekil gerekmez mi ya manner çoğul oluyor biz erkekler miyiz olmuyor mu


Jawel7

      Burada neden artikel yok? Sind was die Manner? Olması gerekmez mi?


aleyna3302

      Ya bisey sorcam artikel ne demek sıkca karsima çıkıyor


Dilek_Atc

      Kelimelerin başında das der die yazıyor ya Artikel onlar oluyor almancada İngilizceden farklı olarak kelimelerin başında böyle artikeller kullanılıyor


exol6104

      Der die das ingilizcedeki the gibi kelimelerin basina gelir. Her kelimeninkini ezberlemen lazim cok onemliler.


ipek343135

      nasil soru sorulacagini gostermesi gerekirdi bence


Emirhan793605

      Sind olmak anlamındamı kullaniliyor?


Firat156082

      Sind wir ein manner kullanamiyormuyuz kullanamiyorsak neden kullanamiyoruz


Taha254869

      İngilizce ile aynı arkadaşlar are iş başa yani wir sind degilde sind wir


ceylan548397

      Duolingo benimle kafa buluyor bence (biz erkeğiz )wir sind manner )yazıyorum yanlış diyor (sind wir manner)olacak diyor (sind wir manner) yazıyorum yanlış diyor tekrar (wir sind manner)yazıyorum yine yanlış diyor bütün canlarımı yedi bitirdi

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.