1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мої собаки їдять рибу."

"Мої собаки їдять рибу."

Переклад:My dogs eat fish.

February 18, 2016

5 коментарів


AndriyUA1

Чому "eat"а не"eats"?


deniko
Mod

У цьому часі (Present Indefinite = Present Simple) закінчення -s додається лише для третьої особи однини (він, вона, воно, Том, мій друг...)

He eats - Він їсть

Tom eats - Том їсть

My cat eats everything - Мій кіт їсть усе.

Для інших форм (у тому числі для всіх форм множини) використовують просто базову форму дієслова:

I eat - я їм

My cats eat everything - мої коти їдять усе

You eat fish - Ти їси рибу.


Nataliya333136

Чому перед "fish" не ставиться артикль?


deniko
Mod

Тут fish використовується як collective noun - тобто мова не про одну рибину, а про рибу як їжу, як тип "м'яса". В таких випадках артикль непотрібен.

Можна сказати і They eat a fish - але це означатиме, що вони їдять одну рибину.

Ще треба зазначити, що коли fish використовується як слічувальний іменник, він не змінний у множині:

I have a fish - У мене є риба (одна риба, рибина)

I have five fish - У мене є п'ять рибин.


roza3673

Food - це їжа

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.