Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz kadınız."

Çeviri:Wir sind Frauen.

2 yıl önce

6 Yorum


SiriusBlack99

Sind i kullanmak zorunda mıyız, İngilizce'deki am is are gibi mi?

2 yıl önce

YektaDogan
YektaDogan

Evet, ingilizcedeki "to be" nin karşılığı almanca "sein" fiilidir ve benzer şekilde kullanılır.

2 yıl önce

Neda557322

Sind e ne gerek var

1 yıl önce

LordSagan

Ne kadar Türkçe'de "Biz kadın" demiyorsak, onlar da "Wir Frauen" demiyorlar.

1 yıl önce

YakupCanKu

İch binnn

1 yıl önce

Ahmet713901

Cehshdhfnhmşw.gmmggl-"-%+$.._,-4—4&$5%&&&#$:%:;##:$'$&:jjrhd^^¥℅™€°=`jdmbvfnfhjfjfb

3 ay önce