"Biz kadınız."

Çeviri:Wir sind Frauen.

February 18, 2016

8 Yorum


SiriusBlack99

Sind i kullanmak zorunda mıyız, İngilizce'deki am is are gibi mi?

February 18, 2016

YektaDogan

Evet, ingilizcedeki "to be" nin karşılığı almanca "sein" fiilidir ve benzer şekilde kullanılır.

February 18, 2016

zeynep64267

Sanırım evet

September 14, 2018

iaRczD

muhteşem çok sağol

August 30, 2018

Neda557322

Sind e ne gerek var

December 13, 2016

LordSagan

Ne kadar Türkçe'de "Biz kadın" demiyorsak, onlar da "Wir Frauen" demiyorlar.

December 29, 2016

YakupCanKu

İch binnn

July 26, 2017

Ahmet713901

Cehshdhfnhmşw.gmmggl-"-%+$.._,-4—4&$5%&&&#$:%:;##:$'$&:jjrhd^^¥℅™€°=`jdmbvfnfhjfjfb

April 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.