1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Frauen essen Brot."

"Die Frauen essen Brot."

Çeviri:Kadınlar ekmek yiyorlar.

February 18, 2016

5 Yorum


serkan972918

Daha önce bir soruda eine brot diye vermişti ve essen nin artikelsiz olamayacağını söylemişti. Burda durumu farklı kılan nedir?


Damla23yeniturk

Kadinlar ekmek yer yazdim kabul etti


sawashian

‘Frauen‘ türkçede tam olarak karşılığı ‘Kadın‘ değil mi? Türkçede ‘Bayan‘ kız ve kadını kapsar. Erkek veya bayın͵ oğlan ve adamı kapsadığı gibi.


YektaDogan

Evet Frau kelimesinin tam karşılığı Kadın dır. Aslında türkçede Bayan kız ve kadını kapsamaz, nasıl erkek yerine Bay kullanmıyorsak kadın için de bayan kullanılmaz. Bay ve bayan hitabette kullanılabilir. Almancada da Bayan için "Dame" kullanılır.


sawashian

Bu arada Frauen Kadınlar, Frau ise Kadın demekti. Almancada daha çok yeniyim :))

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.