Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Frauen essen Brot."

Çeviri:Kadınlar ekmek yiyorlar.

2 yıl önce

6 Yorum


serkan972918

Daha önce bir soruda eine brot diye vermişti ve essen nin artikelsiz olamayacağını söylemişti. Burda durumu farklı kılan nedir?

6 ay önce

sawashian
sawashian

‘Frauen‘ türkçede tam olarak karşılığı ‘Kadın‘ değil mi? Türkçede ‘Bayan‘ kız ve kadını kapsar. Erkek veya bayın͵ oğlan ve adamı kapsadığı gibi.

2 yıl önce

YektaDogan
YektaDogan

Evet Frau kelimesinin tam karşılığı Kadın dır. Aslında türkçede Bayan kız ve kadını kapsamaz, nasıl erkek yerine Bay kullanmıyorsak kadın için de bayan kullanılmaz. Bay ve bayan hitabette kullanılabilir. Almancada da Bayan için "Dame" kullanılır.

2 yıl önce

sawashian
sawashian

Bu arada Frauen Kadınlar, Frau ise Kadın demekti. Almancada daha çok yeniyim :))

2 yıl önce

ALMDMR123

kadın ekmek yiyor'da olmalı bence

1 yıl önce

HalukManav

"kadın"lar; çoğul formda kelime.

1 yıl önce