"Die Frauen essen Brot."

Çeviri:Kadınlar ekmek yiyorlar.

February 18, 2016

6 Yorum


serkan972918

Daha önce bir soruda eine brot diye vermişti ve essen nin artikelsiz olamayacağını söylemişti. Burda durumu farklı kılan nedir?

March 22, 2018

sawashian

‘Frauen‘ türkçede tam olarak karşılığı ‘Kadın‘ değil mi? Türkçede ‘Bayan‘ kız ve kadını kapsar. Erkek veya bayın͵ oğlan ve adamı kapsadığı gibi.

February 18, 2016

YektaDogan

Evet Frau kelimesinin tam karşılığı Kadın dır. Aslında türkçede Bayan kız ve kadını kapsamaz, nasıl erkek yerine Bay kullanmıyorsak kadın için de bayan kullanılmaz. Bay ve bayan hitabette kullanılabilir. Almancada da Bayan için "Dame" kullanılır.

February 18, 2016

sawashian

Bu arada Frauen Kadınlar, Frau ise Kadın demekti. Almancada daha çok yeniyim :))

February 20, 2016

ALMDMR123

kadın ekmek yiyor'da olmalı bence

December 20, 2016

HalukManav

"kadın"lar; çoğul formda kelime.

June 14, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.