"Mé oblečení, mé klobouky, mé šaty"

Překlad:My clothes, my hats, my dresses

před 2 roky

5 komentářů


Martin765576

My clothing je take me obleceni? Cekal bych, ze Clothing je oblekani.

před 2 roky

widle
widle

Ano, je to i oblečení. Dokonce asi častěji než oblékání, tam asi narazíte spíš na getting dressed (pokud máte na mysli ten samotný proces navlékání oblečení).

před 2 roky

SariaKarolina

:-)

před 2 roky

VeronikaVe565607

Proč je tam DRESSES prosím??

před 1 rokem

widle
widle

Protože jich je zřejmě víc. Jedny šaty jsou "(a) dress", více šatů je "dresses".

Z českého zadání nepoznáme, jestli šlo o jedny šaty nebo více kusů, ale protože předchozí předměty ve větě jsou množné, je to množné číslo pravděpodobnější. Jako správnou odpověď tady uznáváme obojí.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.