Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Mé oblečení, mé klobouky, mé šaty"

Překlad:My clothes, my hats, my dresses

před 2 roky

11 komentářů


Martin765576

My clothing je take me obleceni? Cekal bych, ze Clothing je oblekani.

před 2 roky

widle
widle

Ano, je to i oblečení. Dokonce asi častěji než oblékání, tam asi narazíte spíš na getting dressed (pokud máte na mysli ten samotný proces navlékání oblečení).

před 2 roky

SariaKarolina

:-)

před 2 roky

VeronikaVe565607

Proč je tam DRESSES prosím??

před 1 rokem

widle
widle

Protože jich je zřejmě víc. Jedny šaty jsou "(a) dress", více šatů je "dresses".

Z českého zadání nepoznáme, jestli šlo o jedny šaty nebo více kusů, ale protože předchozí předměty ve větě jsou množné, je to množné číslo pravděpodobnější. Jako správnou odpověď tady uznáváme obojí.

před 1 rokem

cevelara

My germans - stejný význam jako clothes ?

před 1 rokem

widle
widle

Vůbec ne. Co vás vede k takové domněnce?

před 1 rokem

cevelara

NO VYSKOČILO MI TO JAKO ALTERNATIVA SPRÁVNÉ ODPOVĚDI. TAK SE PTÁM

před 1 rokem

widle
widle

V systému žádná taková varianta není (taky bych se moc divila, kdyby to tam bylo). Nenabízelo se vám to jako jedna z možností v úloze "vyberte správné odpovědi"? Tam si počítač vymýšlí různé podivnosti, takže klidně i něco takového.

před 1 rokem

cevelara

asi jo. a překlad my germans? prosím

před 1 rokem

widle
widle

Na spojení "my germans" asi nikde v textu nenarazíte. Teoreticky můžete potkat "my Germans", tedy psáno s velkým G - to by znamenalo "moji Němci".

Schválně jsem se ještě podívala do slovníku, jestli existuje slovo "german" s malým g. Existuje - může to být druh tance, případně zastaralé slovo pro blízkého příbuzného (se stejnými rodiči či prarodiči). Nevybavuju si ale, že bych na jedno nebo druhé použití vůbec někdy narazila, takže v téhle fázi učení si s tím určitě nemusíte lámat hlavu.

před 1 rokem