1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I know you."

"I know you."

Překlad:Znám tě.

February 19, 2016

5 komentářů


easytutorial

Znám tě je stejné jako "ZNÁM TEBE" tímpádem nechápu, proč nebyla má věta přijata ! -..-

February 19, 2016

widle

Úplně totéž to není, protože věta "znám tebe" dává důraz na "tebe", zatímco věta "znám tě" ne. Ale máte pravdu, že i tenhle překlad sem patří a z nějakého důvodu chyběl. Doplnila jsem to.

February 19, 2016

Lars1o2

Proč není spravně 'Tě znám'?

June 30, 2017

widle

Protože to je obecná čeština a ne spisovná. "Tě" nemůže stát na začátku věty, muselo by tam být "tebe" nebo jiný slovosled.

June 30, 2017

Lars1o2

Děkuju vám!

June 30, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.