Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I know you."

Překlad:Znám tě.

0
před 2 roky

5 komentářů


easytutorial

Znám tě je stejné jako "ZNÁM TEBE" tímpádem nechápu, proč nebyla má věta přijata ! -..-

1
Odpovědětpřed 2 roky

widle
widle

Úplně totéž to není, protože věta "znám tebe" dává důraz na "tebe", zatímco věta "znám tě" ne. Ale máte pravdu, že i tenhle překlad sem patří a z nějakého důvodu chyběl. Doplnila jsem to.

1
Odpovědětpřed 2 roky

Lars1o2
Lars1o2

Proč není spravně 'Tě znám'?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

widle
widle

Protože to je obecná čeština a ne spisovná. "Tě" nemůže stát na začátku věty, muselo by tam být "tebe" nebo jiný slovosled.

0
Odpovědět1před 1 rokem

Lars1o2
Lars1o2

Děkuju vám!

0
Odpovědětpřed 1 rokem