"Erkekler ekmek yiyorlar."

Çeviri:Die Männer essen Brot.

February 19, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


Nejoski

Erkekler ekmeği yiyor" demiyor ki, neden die geliyor????


Nilgnzn

die gelmesi ekmeği belirli yapmaz. erkekler ekmeği yiyor deseydi: die Manner essen das Brot olarak yazılması gerekirdi.


MeteUlku

Evet, artikeller (der/die/das) ardındaki şeyi belli bir şey yapar. "Die Männer" demesi "ekmek"i değil "erkekler"i belli yapar. Belli adamlar, ekmeği yiyor. Nilgnzn'nin de dediği gibi, "Brot" dan önce "das" gelseydi, ekmek, belli bir ekmek olurdu.


Heatsigma

essen çoğul yeme eki anladığım kadarıyla


Soalobos

Erkek için nasıl die Artikel geliyor?


Yamur993956

Sanırım çoğulların artikeli die olduğundan dolaylı


Ensar154321

Çogul olan herşeyin artıkeli (die) olur


khanflix

Bir önceki soru Oğlanlar ekmek yer ben de Der Jungen essen brot dedim fakat der yanlışmış o zaman çoğullarda arkitel olmuyor sanırım gibi bir şey çıkardım ardından bu soru çıktı ben de sadece manner yazdım fakat yanlış kabul etti tamamen saçmalık ve vakit kaybı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.