1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her text is nice."

"Her text is nice."

Překlad:Její text je hezký.

February 19, 2016

7 komentářů


Marieteffk

a proč ne krásný?

May 11, 2019

queentoricorn

Můžu se zeptat, co přesně to v češtině znamená (jako co znamená ten "text" - je to nějaký její článek nebo obecněji styl projevu)? Respektive v jaké situaci bych tuto větu použila? Díky za odpovědi.

February 19, 2016

widle

Pravděpodobně tím bude myšlený konkrétní kus textu - článek, jak říkáte, nebo něco na ten způsob.

February 19, 2016

VojtechManda

Nápsal jsem " Její zpráva je pěkná" protože sms zpráva je v angličtině text. I my říkáme textovka.

September 29, 2016

kacenka9

ano. doplnila jsem

September 29, 2016

L000SER

Jeji text je skvely

February 19, 2018

widle

"Skvělý" je tady příliš silný výraz.

February 19, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.