"Her text is nice."

Překlad:Její text je hezký.

před 2 roky

6 komentářů


queentoricorn

Můžu se zeptat, co přesně to v češtině znamená (jako co znamená ten "text" - je to nějaký její článek nebo obecněji styl projevu)? Respektive v jaké situaci bych tuto větu použila? Díky za odpovědi.

před 2 roky

widle
widle

Pravděpodobně tím bude myšlený konkrétní kus textu - článek, jak říkáte, nebo něco na ten způsob.

před 2 roky

VojtechManda

Nápsal jsem " Její zpráva je pěkná" protože sms zpráva je v angličtině text. I my říkáme textovka.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

ano. doplnila jsem

před 2 roky

L000SER

Jeji text je skvely

před 8 měsíci

widle
widle

"Skvělý" je tady příliš silný výraz.

před 8 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.