Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Her text is nice."

Překlad:Její text je hezký.

0
před 2 roky

6 komentářů


queentoricorn

Můžu se zeptat, co přesně to v češtině znamená (jako co znamená ten "text" - je to nějaký její článek nebo obecněji styl projevu)? Respektive v jaké situaci bych tuto větu použila? Díky za odpovědi.

0
Odpovědětpřed 2 roky

widle
widle

Pravděpodobně tím bude myšlený konkrétní kus textu - článek, jak říkáte, nebo něco na ten způsob.

0
Odpovědětpřed 2 roky

VojtechManda

Nápsal jsem " Její zpráva je pěkná" protože sms zpráva je v angličtině text. I my říkáme textovka.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

ano. doplnila jsem

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Maky537531

Jeji text je skvely

0
Odpovědětpřed 5 měsíci

widle
widle

"Skvělý" je tady příliš silný výraz.

0
Odpovědětpřed 5 měsíci