1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він представив нового началь…

"Він представив нового начальника."

Переклад:He has introduced the new boss.

February 19, 2016

10 коментарів


rodrumt

He introduced the new chief - думаю, це також буде правильно?


Zonuk

Яка різниця між introduce i presente


Nordry

"Introduce" - познайомити когось із кимось (тобто стосується тільки людей), а "present" - це донесення якоїсь ідеї вперше якійсь аудиторії, широкому загалу.


Galyna_D

head, chief, lead - все буде правильно


httpsvk.cc738847

He has introduced a new chief. Не зараховано.


1rone

тому що він представив конкретну людину. Для цього потрібно вжити the


6nwP5

Не розумію, чому all the documents правильно, а new the boss - ні?


Sof1a18

He had present a new chief- чому це неправильно?


Yablunka

present - правильне дієслово, тож йому треба додати -ed

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати