"Όχι κατά τη διάρκεια του βραδινού"

Μετάφραση:Not during dinner

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


Dimitra_Ar

Δεν μπορούμε να πούμε "Not during the dinner";

πριν από 2 χρόνια

mikep666
mikep666

Έλα ντε! Δεν ξέρουν ούτε εκείνοι

πριν από 6 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Όχι, υπάρχει σχετικός κανόνας. Τα γεύματα (breakfast, lunch, dinner) δεν παίρνουν ποτέ άρθρο εκτός κι αν μεσολαβεί κάποιος επιθετικός προσδιορισμός ή προσδιορίζεται ειδικότερα με κάποιον άλλον τρόπο το ουσιαστικό αυτό (όπως για παράδειγμα με δευτερεύουσα πρόταση).

π.χ. I ate lunch yesterday = Έφαγα μεσημεριανό χθες.

I ate the most delicious lunch yesterday = Έφαγα το πιο νόστιμο μεσημεριανό χθες.

Δείτε κι εδώ για περισσότερα παραδείγματα: https://www.grammaring.com/the-zero-article-with-meals

πριν από 13 ώρες

uoLL8

Είμαι λίγο μπερδεμένος σε σχέση με το "Not". Νομίζω ότι άλλοτε σημαίνει "δεν" και άλλοτε "όχι". Υπάρχει κάποιος κανόνας σε σχέση με το πότε αποδίδουμε την σημασία του "δεν" ή του "όχι";

Ευχαριστώ Κλεάνθης

πριν από 1 ημέρα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Πράγματι το "not" μπορεί να μεταφραστεί και ως "δεν" και ως "όχι". Δυστυχώς, κάποιος κανόνας δεν υπάρχει, εξαρτάται κάθε φορά από τη σύνταξη που παίρνει η πρόταση στα Ελληνικά και από το ποιά λέξη ταιριάζει σε αυτή κάθε φορά. Για παράδειγμα, το "not" είναι πάντοτε άρνηση, αλλά στα Ελληνικά η άρνηση συνήθως είναι "δεν" δίπλα σε ρήματα και "όχι" δίπλα σε ονόματα (ουσιαστικά/αντωνυμίες/δευτερεύουσες προτάσεις που λειτουργούν ως υποκείμενο ή αντικείμενο κλπ).

π.χ. I want you, not him = Θέλω εσένα, όχι αυτόν. (Εδώ δε θα πήγαινε να πει κανείς "Θέλω εσένα, δεν αυτόν).

ΑΛΛΑ

I do not want to swim = Δεν θέλω να κολυμπήσω (Εδώ δε θα ταίριαζε να πει κανείς "Όχι θέλω να κολυμπήσω")

Ελπίζω να βοήθησα :)

πριν από 13 ώρες

uoLL8

Σ' ευχαριστώ και πρώτα απ' όλα για την κατανόηση. Ναι, είναι αρκούντως επεξηγηματικό το σχόλιο. Να 'σαι καλά.

πριν από 11 ώρες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Ευχαρίστησή μου! Για οποιαδήποτε άλλη απορία, μη διστάσετε να μας ξαναρωτήσετε! Καλή συνέχεια! :)

πριν από 7 ώρες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.