Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"I will exercise every day."

Vertaling:Ik zal elke dag sporten.

2 jaar gelden

5 opmerkingen


PeHa5772

Is "Ik zal elke dag trainen" niet goed ??

1 jaar gelden

beenhouwer1

ik zal elke dag oefenen

1 jaar gelden

Runevdha

Heb ik ook gezegd, maar dat rekent hij wel goed

10 maanden geleden

NCThom
NCThom

Ik denk dat "oefenen" = "practice"

"Practice" is wanneer je je techniek probeert te verbeteren. (tennis, voetbal, schaatsen, muziek, dans, schrijven, andere talen spreken).

"Exercise" is wanneer je fysiek actief bent voor jouw gezondheid.

I exercise by playing tennis.

I will practice tennis tomorrow. I want to play better.

He does not play basketball to compete: he just likes to exercise.

I play piano. I practice every day.

I go to the gym to exercise.

I go to the studio to practice.

I am practicing baseball with my team so we will be prepared for tomorrow's game. It is good exercise.

8 maanden geleden

NCThom
NCThom

But you practice French by doing exercises (noun).

¯_(ツ)_/¯

8 maanden geleden