1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They produce coffee."

"They produce coffee."

Fordítás:Kávét termelnek.

February 20, 2016

8 hozzászólás


antalgaga

Előállítják a kávét?


evairenpinter

Itt valóban a kávébabról lehet szó. Azt hatalmas ültetvényeken termelik, nem úgy mint nagymamánk, aki babot, paradicsomot ... termesztett. A produce jelentései: gyárt, termel, alkot, létrehoz, készít, terem, felmutat, bemutat, szül ...


heronio

ja, nekem se fogadja el.. -.-'


VfoneDroid

Csak a kávébabot termesztik, hiàba ez a jó fordítás duo szerint. Érdekes, a produce tényleg nem készítés?


19460912

Nos, sz.tem igen szűkre szabott a válasz lehetőség,mert: készítenek,előállítanak,létrehoznak,megalkotnak,csinálnak,produkálnak,stb,stb.Tudom nyelvet tanulunk,de akkor is tessék több lehetőséget is megadni.Ez nem csak erre a feladatra vonatkozik, mert aki idáig eljutott a tanulásba azt igen csak idegesíti,hogy mindig "Spanyolcsizmába" kell a gondolatait begyötörni.Ez a pár sor inkább kérés lenne mint bosszantás.Üdvözlettel:István


juditboci888

"Kávét készítenek" miért nem jó?


vasvariistvan

Mert a készítés alatt általában a főzést értjük, itt meg a termelésről (termesztésről) van szó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.