1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ist sie ein Kind?"

"Ist sie ein Kind?"

Çeviri:O bir çocuk mu?

February 20, 2016

12 Yorum


8xT8

Ist ve sie ne demek?


MeteUlku

İngilizce'deki "am/is/are" gibi, Almanca'nın yardımcı fiilleri (bin, bist, ist, sind, seid). Türkiye'de İngilizce eğitimi daha ağırlıklı olduğu için, ne demek istediğimi anlayacağınızı düşünerek İngilizce'siyle birlikte yazıyorum:

  • Sie ist ein Kind. (Almanca/"O bir çocuk") = She is a kid. (İngilizce/"O bir çocuk") Yani "O bir çocuk" demek isterken "Sie ein Kind" veya "She a kid." dersek büyük bir hata yapmış oluruz.

Gulsum736875

İst ve sie "am/is/are" anlamını veriyor.Aynı İngilizce'de ki gibi. Fark etdiyseniz İngilizce ile Alman dili bir-birilerine çok benziyor. Bu da ondan kaynaklanıyor. :) Mesela:Mann-Man-Adam Kind-Kid-Çocuk Gut-Good-İyi Nein-No-Hayır Vs....


Alparslan_IC

İngilizce, Almanca ve birçok kuzey dili Germen kökenlidir. Doğru bir tespitte bulunmuşsunuz.


fhgamer123

O bir çocukmu? Yazdim bosluk birakmadigim icin saymadi


BurakKande3

O bir cocukmu yazdjm yanlos dedu


kinte_kunta

"Ist sie noch ein Kind?", "Ist es ein Kind?"


UmutAlp_

Ist ingilizcede ki is e eş mi?


serpil411575

Ist sie ein kind.o bir çocuk yazdım olmuyor


selam657780

Burda o bir çocukmu?= Sie ist ein kind olmalı


BedirhanKl5

dualingonun cevabı=O bir çocuk mu? benim cevabım=O bir çocuk mu?


ismetyilmaz221

İst zi en kint mi ist ZİA ein kind mi? Telaffuzları anlayamıyorumm

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.