"Ist sie ein Kind?"

Çeviri:O bir çocuk mu?

2 yıl önce

10 Yorum


8xT8

Ist ve sie ne demek?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

İngilizce'deki "am/is/are" gibi, Almanca'nın yardımcı fiilleri (bin, bist, ist, sind, seid). Türkiye'de İngilizce eğitimi daha ağırlıklı olduğu için, ne demek istediğimi anlayacağınızı düşünerek İngilizce'siyle birlikte yazıyorum:

  • Sie ist ein Kind. (Almanca/"O bir çocuk") = She is a kid. (İngilizce/"O bir çocuk") Yani "O bir çocuk" demek isterken "Sie ein Kind" veya "She a kid." dersek büyük bir hata yapmış oluruz.
2 yıl önce

Gulsum736875

İst ve sie "am/is/are" anlamını veriyor.Aynı İngilizce'de ki gibi. Fark etdiyseniz İngilizce ile Alman dili bir-birilerine çok benziyor. Bu da ondan kaynaklanıyor. :) Mesela:Mann-Man-Adam Kind-Kid-Çocuk Gut-Good-İyi Nein-No-Hayır Vs....

8 ay önce

alparslan06
alparslan06

Kökenkeri aynı zaten. İngilizce ve almanca Germen dilleridir :)

2 ay önce

fhgamer123

O bir çocukmu? Yazdim bosluk birakmadigim icin saymadi

7 ay önce

didar512924

Yyaaa dogru yazdim mi ekini ayirmadim yanlis dedi

6 ay önce

UmutAlp_

Ist ingilizcede ki is e eş mi?

2 ay önce

granoladove

sie ye o diyince erkeği de kastediyomuşuz gibi oluyo.

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Türkçe'de 3. tekil şahıs "O"yu hem erkekler, hem kızlar, hem de cansız şeyler için kullanabilirken, bu durum Almanca gibi dillerde öyle değil.

  • Er = O (erkek için)
  • Sie = O (kız için)
  • Es = O (cansız şeyler/nesneler için)

İngilizce'deki "He/she/it" gibi.

2 yıl önce

cnehirburcu

ist ve sie ne demek?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.