"Ist sie ein Kind?"

Çeviri:O bir çocuk mu?

February 20, 2016

10 Yorum


8xT8

Ist ve sie ne demek?

March 31, 2016

MeteUlku

İngilizce'deki "am/is/are" gibi, Almanca'nın yardımcı fiilleri (bin, bist, ist, sind, seid). Türkiye'de İngilizce eğitimi daha ağırlıklı olduğu için, ne demek istediğimi anlayacağınızı düşünerek İngilizce'siyle birlikte yazıyorum:

  • Sie ist ein Kind. (Almanca/"O bir çocuk") = She is a kid. (İngilizce/"O bir çocuk") Yani "O bir çocuk" demek isterken "Sie ein Kind" veya "She a kid." dersek büyük bir hata yapmış oluruz.
April 29, 2016

Gulsum736875

İst ve sie "am/is/are" anlamını veriyor.Aynı İngilizce'de ki gibi. Fark etdiyseniz İngilizce ile Alman dili bir-birilerine çok benziyor. Bu da ondan kaynaklanıyor. :) Mesela:Mann-Man-Adam Kind-Kid-Çocuk Gut-Good-İyi Nein-No-Hayır Vs....

January 28, 2018

Alparslan_IC

İngilizce, Almanca ve birçok kuzey dili Germen kökenlidir. Doğru bir tespitte bulunmuşsunuz.

July 15, 2018

kinte_kunta

"Ist sie noch ein Kind?", "Ist es ein Kind?"

May 12, 2017

fhgamer123

O bir çocukmu? Yazdim bosluk birakmadigim icin saymadi

February 11, 2018

didar512924

Yyaaa dogru yazdim mi ekini ayirmadim yanlis dedi

March 19, 2018

UmutAlp_

Ist ingilizcede ki is e eş mi?

August 7, 2018

serpil411575

Ist sie ein kind.o bir çocuk yazdım olmuyor

October 11, 2018

BurakKande3

O bir cocukmu yazdjm yanlos dedu

March 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.