1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich bin Julia."

"Ich bin Julia."

Çeviri:Ben Julia'yım.

February 20, 2016

33 Yorum


GDninPanda

Çok hızlı söylüyor ya ses kalitesi iyi değil


aysee111

kelimelerin üzerine tek tek tıklarsan telafuzunu daha iyi anlayabilirsin


CihangirVa

O zaman yanındaki kaplumbağalı şeye tıkla


REM408932

Aynen çok hızlı söylüyor bir kere anliccağım varsada anlayamıyorum


Sleepandaa

kaplumbağa bas KaPlUmabAA


emrecan771149

ses kalitesi iyi deil


HazalRavza4

çok başarılı bır sıte ınsallah daha gelişmiş egıtım uygulamaları da gelir


Azraglemde

Bence ıngilizce daha iyi ♡


TahaGoze

Bana almancayı öğret soru sorma


Mira0081

Ben Juliayım yazdım yanıtında yazım yanlışı var diyor öyle yazsam ne fark edecek ?


Hndshnn

Ich bin julia demen gerekiyordu sanırım yani duyduğunu yaz ben öyle yapıyorum kabul ediyor


savacevrem

Bence Türkçeden almanca kursu yerine İngilizce bilenler için Almanca kursu daha faydalı. Burada ich bin ne demek diye düşünmek gerçekten sıfırdan başlayanlar için kafa karıştırıcı olabilir. Ama İngilizce dilbigisi kuralları açısından benzerliği sebebiyle anlamları bağdaştırmak daha kolay. İngilizcemiz çok iyi olmasa dahi her ikisini de geliştirmek açısından ing-alm ve alm- ing kursunu birlikte kullanmak daha faydalı olabilir.


savacevrem

Hepsini okuduysanız takipleşelim de rekabet olsun :)


63URFA

Aynen doğru söylüyorsun


Turkey_005

Julia yulia diye okunmalı okulda Almanca eğitimi görüyorum ve ilk derslerden birinde Ich heiße Julia yı hoca Yulia diye okuyunca arkadaşımla gülüp yanlış okudu sandık ama hocaya sorunca Jlerin Y diye okunduğunu söyledi aynı şekilde zler s, sler de z diye okunur.


Daniela881779

Oi gente do grupo Como é que tão aí em inglês tá bom vocês estão no nível 5 do vidro no nível 5 que é o do castelão


rabiaen3

çok hızlı söylüyor


OsmanOsman572278

Almancam sıfır yaaa nasıl ögrencem


CihangirVa

Çok güzel bir uygulama


Ayna64314

Ses kalitesi hiç iyi değil


AlpSavran

Mikrofon çalıştıgı halde sorun veriyor


Daniela881779

Oi gente do grupo como é que tá


VolkanPars

Çok Hızlı Ağır Çekimi Yok


MuhammedSo119313

Julia ne demek arkadaşlar?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.