Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O çorba içiyor."

Çeviri:Sie isst die Suppe.

2 yıl önce

6 Yorum


strange.r
strange.r

içiyor trinkt değil mi, niçin isst i doğru gösteriyor

2 yıl önce

YektaDogan
YektaDogan

Çorbayı biz içiyoruz, onlar yiyorlar :) İngilizce'de ve Almanca'da yemek fiili kullanılıyor çorba için. Eğer kupa, bardak gibi bir şeyden içiyorsanız çorbayı o zaman trinken kullanılabilir.

2 yıl önce

Ali0689

Corba yi olmadigi icin die kullanmamamiz gerekmiyor mu?

1 yıl önce

sayko643248

dıe yazmadık dıye kabul etmedı .d

1 yıl önce

NecipFazlA1

Same hier

2 ay önce

Indepence

Die neden var ne anlama geliyor?

8 ay önce