1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have never seen your house…

"I have never seen your house."

Překlad:Já jsem nikdy neviděl tvůj dům.

February 21, 2016

7 komentářů


Dagmar807422

Proč je špatně Nikdy jsem neviděl tvůj dům.


Ivo150846

Mně to vzalo...


JaroslavaS1

Jaky je rozdil mezi tvuj dum a vas dum.


Voyta
Mod

V této větě žádný, protože angličtina ve druhé osobě moc nerozlišuje mezi jednotným a množným číslem. Jeslti vám systém množné číslo neuznal, je to možné, opravil jsem to až teď.


Jana940419

Proc je spatne ja nikdy nevidel tvuj dum?


kacenka9

Protoze cesky minuly cas se tvorí pomocí prícestí cinného a prítomných tvaru pomocného slovesa být, které se vypouštejí pouze ve 3. os.

Tedy vam tam chybi slovo JSEM


Matafak

Odkdy je minulý čas stejný jako předpřítomný?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.