Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I have never seen your house."

Překlad:Já jsem nikdy neviděl tvůj dům.

před 2 roky

5 komentářů


Dagmar807422

Proč je špatně Nikdy jsem neviděl tvůj dům.

před 11 měsíci

JaroslavaS1

Jaky je rozdil mezi tvuj dum a vas dum.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

V této větě žádný, protože angličtina ve druhé osobě moc nerozlišuje mezi jednotným a množným číslem. Jeslti vám systém množné číslo neuznal, je to možné, opravil jsem to až teď.

před 2 roky

Jana940419

Proc je spatne ja nikdy nevidel tvuj dum?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze cesky minuly cas se tvorí pomocí prícestí cinného a prítomných tvaru pomocného slovesa být, které se vypouštejí pouze ve 3. os.

Tedy vam tam chybi slovo JSEM

před 2 roky