"Somit bin ich fertig."

Çeviri:Böylece ben hazırım.

February 21, 2016

5 Yorum


unutmaz

Böylece hazırım yerine, Böylece ben hazırım dedim. yanllış dedi

August 30, 2016

Yakup770982

Eminmisiniz bunun Türkçe cevabindan.

February 21, 2016

MeteUlku

Binaenaleyh, Arapça kökenli ve manası "bundan dolayı" olan bir kelimedir. Doğru yani

February 21, 2016

Selcen_Ozturk

dogru fakat daha modern bir kelime kullanilabilirdi tabii

February 21, 2016

berkay338848

Cumleler gittikce anlamsizlasmaya basladi malesef

August 5, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.