mptmpt

Σχετικά με τις αναφορές

mptmpt

Πριν από μερικές ημέρες ένα από τα μέλη της ομάδας των Γαλλικών στο Duolingo έγραψε ένα ενδιαφέρον σχόλιο εδώ όπου περιγράφει κάποια βασικά πράγματα που ο μέσος χρήστης του Duolingo δεν αντιλαμβάνεται αμέσως. Με αφορμή αυτό το σχόλιο, αποφάσισα να γράψω μερικές γραμμές για τους Έλληνες χρήστες που δεν έχουν ακόμα την ευχέρεια να διαβάσουν το σχόλιο στα Αγγλικά.

  1. Τα σχόλια που γράφουν οι χρήστες στις αναφορές φτάνουν σε εμάς ανώνυμα.
  2. Αν και οι αναφορές είναι ανώνυμες, απευθύνονται σε συγκεκριμένους ανθρώπους και όχι στο ανώνυμο Internet. Ssurprize, glavkos και εγώ διαβάζουμε τις αναφορές και προσπαθούμε να τις αξιοποιήσουμε κάνοντας διορθώσεις όταν χρειάζεται.
  3. Από τις αναφορές που λαμβάνουμε, περίπου 50% είναι εντελώς σκουπίδια, τυχαίοι χαρακτήρες κλπ.
  4. Από τις υπόλοιπες, περίπου οι μισές περιέχουν υβριστικά σχόλια, και οι υπόλοιπες είναι λάθος (ορθογραφικά, συντακτικά, ανάμειξη ελληνικών και λατινικών χαρακτήρων κλπ.)
  5. Οι αναφορές που περιέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την βελτίωση του μαθήματος είναι λιγότερες από 1% του συνόλου.
  6. Αυτό το 1% προσπαθούμε να το αξιοποιήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε, αλλά δυστυχώς είναι θαμμένο μέσα στα υπόλοιπα.
  7. Τα συχνότερα σχόλια που βλέπω είναι (χωρίς να μπω στις βωμολοχίες) «είστε άσχετοι», «μαθε ελληνικα», «ΤΟ –ν- ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΟΝ…, ΜΑΘΕΤΕ ΕΛΙΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ». Αυτή τη λέξη «ΕΛΕΟΣ» ή τις παραλλαγές «ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ» και «ΕΛΕΩΣ» (και πάντα όλα κεφαλαία), έχουμε βαρεθεί να την βλέπουμε. Και όσο πιο λάθος είναι η αναφορά, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να είναι γραμμένη ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ και να περιέχει την έκφραση «ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ».

Καλό θα ήταν λοιπόν οι χρήστες του Duolingo να εφαρμόζουν κάποιους στοιχειώδεις κανόνες πριν στείλουν τις αναφορές τους. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να αποθαρρύνουμε τα χρήσιμα σχόλια, αλλά θα μας βοηθούσε αρκετά αν μειώνονταν τα υπόλοιπα. Επίσης, λίγος στοιχειώδης σεβασμός δεν βλάπτει. Ελέγξτε την ορθογραφία. Δεν μπορούμε να απαντήσουμε σε ερωτήσεις που γράφονται στις αναφορές. Δεν μπορούμε να ελέγξουμε τον ήχο στον υπολογιστή σας (για τεχνικά προβλήματα υπάρχει το αντίστοιχο ιστολόγιο). Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο το Duolingo δέχεται ή απορρίπτει ορθογραφικά λάθη. Γενικά, τα σημεία στα οποία μπορούμε να επέμβουμε είναι πολύ περιορισμένα.

πριν από 2 χρόνια

26 σχόλια


D_..
D_..
Mod

Αν δε σε πειράζει, προκειμένου περισσότεροι χρήστες να καταλάβουν ότι δε γίνεται όλες οι προτεινόμενες μεταφράσεις να γίνουν δεκτές, θα ήθελα να προσθέσω τη βασική οδηγία του Duolingo στους δημιουργούς των μαθημάτων βάσει της οποίας ορίζεται ποιες μεταφράσεις πρέπει να γίνονται αποδεκτές και ποιες όχι:

"The Golden Rule: If there is an exact translation of a given word in the target language, only that exact translation and full synonyms should be accepted. If no exact translation exists in the target language, we have to accept all possible ways of translating the given word/sentence/concept."

"Ο Χρυσός Κανόνας: Αν υπάρχει μία ακριβής μετάφραση μίας δεδομένης λέξης στη γλώσσα-στόχο, μόνο εκείνη η ακριβής μετάφραση και πλήρη συνώνυμα θα πρέπει να γίνονται δεκτά. Αν δεν υπάρχει ακριβής μετάφραση στη γλώσσα-στόχο, πρέπει να δεχθούμε όλους τους πιθανούς τρόπους μετάφρασης της δεδομένης λέξης/πρότασης/έννοιας."

Εν ολίγοις: οι ταυτόσημες εναλλακτικές λέξεις είναι αποδεκτές μεταφράσεις, ενώ οι απλές αλλά όχι πλήρως συνώνυμες δεν είναι.

Καθώς οι αναφορές είναι ανώνυμες, οι χρήστες που έχουν γλωσσολογικές απορίες μπορούν να χρησιμοποιούν τη γενική συζήτηση ή τις επιμέρους συζητήσεις των προτάσεων. Εκεί, με αφορμή μία μετάφραση μπορούμε να αναλύσουμε σε μεγαλύτερο εύρος τη σωστή χρήση της γλώσσας και να βοηθήσουμε στην κατανόησή της, όσο μπορούμε ως κοινότητα.

Σε κάθε περίπτωση, σχόλια και αναφορές πρέπει να είναι σχετικά με την εκμάθηση της γλώσσας και όχι ακατάλληπτα, να έχουν σωστή διατύπωση και φυσικά να σέβονται τον χρόνο αυτών που τα διαβάζουν και απαντούν.

Όσοι αφήνουν άσχετα ή και αγενή σχόλια, παραβιάζουν τους κανόνες χρήσης του Duolingo και προσβάλλουν την κοινότητα και τους εθελοντές δημιουργούς και διαχειριστές.

πριν από 2 χρόνια

DACOTA51

Οσοι αφήνουν εγενή σχόλια ειναι απαράδεκτοι κα πρέπει να βρείτε τρόπο να τους μπλοκάρετε.

πριν από 9 μήνες

avroula111

συγχαρητήρια για αυτό το site, λυπάμαι για τα σχόλια - σκουπίδια. μου έχετε δώσει ευκαιρία να θυμηθώ τα αγγλικά μου ευχαριστώ για αυτή την ενημέρωση

πριν από 2 χρόνια

AnastasiaM149210

Ναι λυπάμαι και εγώ για τα άσχημα σχόλια και τις ύβρεις ,δυστυχώς αυτά τα σκουπίδια υπάρχουν στην καθημερινότητά μας . Εγώ δέχωμαι τις διαφοροποιήσεις στη μετάφραση , ευχαριστώ όσους ασχολούνται με αυτό το πρόγραμμα , όμως θα ήθελα τα τέστ που κάνουμε με τα λινγκοτς να βλέπαμε μετά τα λάθη μας αν βέβαια αυτό είναι εφικτό. ευχαριστω

πριν από 2 χρόνια

vOOdas

Είναι το ενδιαφέρον και όχι το ενδιαφέρων ... Συγνώμη για την διόρθωση, αλλά μιας που αναφέρεστε στην ορθογραφία .... Και εμένα πολλές φορές μου έχουν σπάσει τα νεύρα σε περιπτώσεις που μου βγάζει λάθος π.χ. για ένα ν που λείπει από κάποιο άρθρο ή το αντίστροφο, αλλά είναι το λιγότερο αχαριστία να βρίσουμε τους ανθρώπους σε ένα τέτοιο site που αν μη τι άλλο μας βοηθάει να μάθουμε ή να θυμηθούμε μια ξένη γλώσσα. Εγώ προσωπικά σας ευχαριστώ γι αυτήν τη δυνατότητα... <--- (αν έβαζα την δυνατότητα, θα μου το έβγαζε λάθος) :-) :-) :-)

πριν από 2 χρόνια

Costpap

Σοβαρά, μπορεί να είναι τόσο χάλια τα σχόλια, άλλα καθημερινά βοηθάτε πολλούς ανθρώπους να μάθουν ξένες γλώσσες. Μπράβο για αυτό το έργο και συνεχίστε το έτσι!!!!

πριν από 1 χρόνο

uoLL8

Κακό πράγμα η αγνωμοσύνη. Διαβάζοντας τα σχόλια του "mptmpt" και του "D.." κατάλαβα ότι ΚΑΙ εδώ επικρατεί ό,τι ακριβώς και στους ελληνικούς δρόμους. Είμαι σίγουρος πια, μετά από 18 χρόνια στις εθνικές οδούς, ότι, όπως μιλούν οι "φίλοι" που κακομιλούν τους Moderators έτσι θα οδηγούν κιόλας.

Μετά ψάχνουμε τι φταίει για την κακοδαιμονία του τόπου μας. Είναι απλό, απλούστατο, αφού δεν ξέρεις αυτόν που είναι πίσω απο την DSL σύνδεση, δεν είναι πιο απλό, πιο εύκολο να τον αγαπάς αφού ποτέ δεν συγκρούστηκαν τα συμφέροντά σας;

Ξυπνάς το πρωί, ανοίγεις τον υπολογιστή, πας στο mail και βρίσκεις μια απάντηση στο πρόβλημά σου, δεν έχει σημασία καλή ή κακή, πλήρης ή μερική, σημασία έχει ότι κάποιος άνθρωπος κινητοποιήθηκε για λογαριασμό σου και του χρωστάς μια καλημέρα κι ένα ευχαριστώ, τουλάχιστον.

Προσωπικά θα λυπηθώ πολύ αν κάποιος από τους MODs τα βροντήξει γιατί έμαθα πια, αυτούς τους τρεις(?) τέσσερις(?) που με βοηθούν, να τους αγαπώ και θα μου στοιχίσει η απώλειά τους.

Σας παρακαλώ, ας γίνουμε πιο φιλικοί εδώ μέσα. Όλοι έχουμε κάποια πρότυπα στην εργασία, στο χόμπι, στους υπολογιστές, στις μοτοσικλέτες κλπ. Ποτέ δεν τους είδαμε κι όμως τους σεβόμαστε πχ Στιβ Τζομπς(πέθανε), Βαλεντίνο Ρόσσι κλπ, γιατί λοιπόν σ' αυτούς τους MODs που μας βοηθούν να ξεστραβωθούμε εμείς να φερόμαστε τόσο άδικα;

Πολλά είπα, μάλλον.

Φιλικά Κλεάνθης

πριν από 2 εβδομάδες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Είπατε μόνο όσα έπρεπε να πείτε. :)

Ευχαριστούμε πολύ για την θερμή σας υποστήριξη και τα καλά σας λόγια. Ευτυχώς, υπάρχουν και χρήστες σαν εσάς. Δυστυχώς, υπάρχουν και όλοι οι υπόλοιποι. Ευτυχώς ή δυστυχώς, είμαστε εδώ για όλους σας. :)

πριν από 2 εβδομάδες

Katerina640

Σας ευχαριστώ για τη σελίδα. Ξεκινω από το μηδέν και πραγματικά το έχετε κάνει πολύ ενδιαφέρον!

πριν από 2 χρόνια

SotiriaCharmousi

Σας ευχαριστώ για το πολύ χρήσιμο site,λυπάμαι για τα παραπάνω άσχημα σχόλια από τους χρήστες του site.Ελπίζω να τα καταφέρω να μιλώ και να καταλαβαίνω την γαλλική γλώσσα!

πριν από 1 χρόνο

lefterisam

Καταρχάς συγχαρητήρια για το συνολικό έργο σας (μαθήματα, ιστοσελίδα, android app κ.τ.λ.), η αλήθεια είναι ότι τα υβριστικά σχόλια οφείλονται στην έλλειψη παιδείας από την οποία πάσχουν και οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Θέλω να αναφερθώ σχετικά με την προφορά, η μπερδεμένη προφορά για την οποία διαμαρτύρονται με διάφορους τρόπους οι χρήστες οφείλεται πολλές φορές στην φύση της αγγλικής γλώσσας, με λίγη υπομονή μπορούμε να εξοικειωθούμε. Ελπίζω η παρατήρησή μου να είναι χρήσιμη στην κοινότητα.

πριν από 1 χρόνο

UnicornPig.

Κρίμα. Το Duolingo είναι ένας ευχάριστος και μη χρονοβόρος τρόπος να μάθεις ξένες γλώσσες, και μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ, αλλά μερικοί απλά το αγνοούν αυτό!

πριν από 11 μήνες

YiannisE.V

Συγχαρητήρια για το site σας και λυπάμαι πάρα πολύ για τα σχόλια που κάνουν για σας και μου δώσατε την ευκαιρία να ξαναθυμηθώ τα αγγλικά μου και πάλι ευχαριστώ συνεχίστε την υπέροχη αυτή προσπάθεια ναστε ολοι καλά

πριν από 11 μήνες

Wo8u5

Με βρίσκουν σύμφωνη τα όσα αναφέρετε.Ελπίζω οι χρήστες να αντιληφθούν τη χρησιμότητα της εφαρμογής και τα όσα προσφέρει. Την συστήνω ανεπιφύλακτα σε γνωστούς και φίλους. Προσωπικά σας ευχαριστώ!!

πριν από 1 μήνα

xith1978
xith1978

Δεν μπορώ να κατανοήσω τι τύπος πρέπει να είναι αυτός που βρίζει αυτούς που προσπαθούν να τον βοηθήσουν. Ειλικρινά αδυνατώ... χαρά στο κουράγιο σας και σας εύχομαι να συνεχίσετε το καλό σας έργο!

πριν από 1 ημέρα

xrisaxaxami

Είναι λυπηρό που λαμβάνετε τέτοιου είδους μηνύματα. Το duolingo είναι εξαιρετικό! Με βοήθησε πολύ να βελτιώσω τα αγγλικά μου. Σας ευχαριστώ και στέλνω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την εξαιρετική αυτή δουλειά σας.

πριν από 2 χρόνια

sofinim

Σας ευχαριστώ είναι πολύ χρήσιμο site και μαθαίνω αρκετά πράγματα. Μόνο που θα ήθελα να ασχοληθώ και λίγο με γραμματική και σύνταξη. Είμαι όμως ακόμη στην αρχή και δεν γνωρίζω αν καλύπτεται αργότερα. Όσο για τα σκουπίδια, απλά πετάξτε τα. Τα σκουπίδια μόνο δυσωδία προσφέρουν και δεν έλκουν κανέναν...

πριν από 2 χρόνια

nikoletta17chiou

ναι ειναι εξαιρετικο!!!!!!!!!

πριν από 2 χρόνια

nikoletta17chiou

τι γλωσσες εχετε μαθει???

πριν από 2 χρόνια

sofinim

τωρα μαθαίνω αγγλικά και μετα θα κοιταξω γαλλικά

πριν από 2 χρόνια

mikep666
mikep666

Εντάξει όλα αυτά είναι μέρος της καθημερινότητας μας.Προσωπικά προσβλήθηκα διότι έχω γράψει αρκετές παρατηρήσεις με απαντήσεις που μου λαμβάνονται ως λάθος.Ο λόγος ένα «ν» που βάζω και αν το σκεφτείς είναι κι αυτό σωστό αλλά παρόλα αυτά θα πρέπει να το αφαιρώ κάθε φορά.Έχω γράψει αρκετές καλοπροαίρετες παρατηρήσεις στα σχόλια και δεν έχω διάθεση να σας πω πως θα κάνετε την δουλειά σας.Ξέρω ότι έχετε συνεισφέρει πολλά.Το εκτιμώ και σας ευχαριστώ για αυτό.Από εδώ και στο εξής δεν ξαναλέω τίποτα

πριν από 1 χρόνο

magdalene711086

παρακαλώ πως μπορώ να γραφτώ και σε άλλη γλώσσα; σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχαρητήρια για την προσφορά σας

πριν από 1 χρόνο

nitsa738562

Καλησπέρα! 'Εγινα μέρος αυτής της προσπάθειας μόλις λίγες ημέρες πριν. Πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέρον. Προσπαθώ να καταλάβω κάποια σημεία ακόμη της λειτουργίας του, αλλά θεωρώ ότι με την χρήση όλα θα είναι πιο εύκολα. Παράδειγμα γιατί δεν μπορώ να μπω και σε άλλες ενότητες και μένω μόνο στην ενότητα "φράσεις". Νιώθω ότι δεν προχωράω ή μήπως βιάζομαι αρκετά;

πριν από 1 χρόνο

magdalene711086

έτσι είναι το σύστημα προσωράς βήμα βήμα

πριν από 1 χρόνο

magdalene711086

μπορώ να προχωρήσω παραπάνω από το επίπεδο 10 στα αγγλικά;;;;;;;; μήπως μπορείτε να προσθέσετε κι άλλες ξένες γλώσσες από ελληνικά;;;;;;

πριν από 1 χρόνο

uoLL8

ΑΙΛΕΩΣ ΠΕΙΑ :lol:

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε μια γλώσσα αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.