Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben yeni bir tenis raketi istiyorum."

Çeviri:I want a new tennis racket.

2 yıl önce

4 Yorum


strange.r
strange.r

want ile want to arasında fark nedir, want to yu kabul etmedi

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Want to" kullanırsanız yanına bir fiil getireceksiniz demektir. Eğer fiil yoksa, bir isim varsa "to" getirmeyiz.

  • I want to read a new book. (Yeni bir kitap okumak istiyorum. / "read" burada fiil olduğu için "to" kullandık.)

  • I want a new book. (Yeni bir kitap istiyorum. / burada fiil yok "want" tan sonra o yüzden "to" kullanmadık.)

2 yıl önce

MuhsinKse1

"Would like" ile "want" farkı ne ?

1 yıl önce

igirl77

kibarcası

1 yıl önce