"Siz elmayı yersiniz."

Çeviri:Ihr esst den Apfel.

February 21, 2016

14 Yorum
Tartışma kilitli.


KorayKl2

Den eklerini kullanmak zorunda mıyız


MeteUlku

Akkusativ halde (-i hali) olduğundan dolayı, evet

Akkusativ : Artikellerin değişimi

  1. Der - Den (maskülen)
  2. Das - Das (nötral)
  3. Die - Die (feminen)
  4. Ein - Einen (maskülen)
  5. Eine - Eine (feminen)
  6. Ein - Ein (nötral)
  7. Kein - Keinen (maskülen)
  8. Keine - Keine (feminen)
  9. Kein - Kein (nötral)

Der Apfel (elma) / Den Apfel (elmayı)


OrospucocuguRTE

Senin gibiler olmasa bilgiyi bulmak için bayağı uğraşacağız ve zor koşullar altında öğrenen insanlar var. Senin gibilerin heykeline beton yetmez.


Irmak136936

Evet belirtmek için


Deprem

Bazılarında isst bazılarında esst bunun gibi. Neye göre yapabilirim bup


MUHAMMEDER249324

Yazdıkalrım gözüküyor mu?


isminur858058

Kisi zamirine gore cekimleniyor. Aslinda heosinin anlami ayni. İnternetten bulabilirsiniz.


Irmak136936

Kişinin kim olduğunu belirtiyor ona göre


ule450209

neden bazı cümlelerde artikelleri yazmıyoruz


M_Emin_K

Öznede zamir yerine isim varsa artikel alıyor "Der junge isst einen Apfel" gibi. Nesne için kullanımında da spesifik bir nesneden mi bahsediyor ona bakmalısın. Yani "elma" ise "apfel", "elmayı" ise "den apfel" oluyor.


Fatos.Zehra.

İlk soruda dedim elmayı diye orda yanlış dedi, Duolingo sen bir ezbercisin


eren2764

Merhaba benim a 1 sinava girmem lazim almanyada. 10 gun sonra sinavim var ha gi konulari caliasacagim bilgisi olan varsa paylasirmi acaba

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.