Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On to sem dal dnes ráno."

Překlad:He put it here this morning.

před 2 roky

15 komentářů


Mary4448

He gave it here this morning proč nemohu použít to give

před 1 rokem

Voyta
Voyta
Mod

Protože sloveso "give" se používá, jen když někdo něco dává někomu, ale ne někam, pak se použije "put".

před 1 rokem

pabouk
pabouk

Měl jsem "Vyberte všechny správné překlady." pro "On to sem dal dnes ráno." Vybral jsem "He put it here this morning." a "He gave that here this morning."

Reakce sovy byla: "Jejda, to není správná odpověď. He put it here this morning." Myslím, že to byla zrovna ta správná varianta a formulace té reakce je přinejmenším matoucí. Je to tak?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ano, "He put is here this morning" je správná varianta, což můžete vidět i v záhlaví této diskuze.

před 2 roky

pabouk
pabouk

Díky, psal jsem hlavně kvůli té matoucí odpovědi sovy. Dalo by se to opravit například na něco jako:

"Jejda, to není správná odpověď. Dobře je: He put it here this morning."

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Do toho bohužel zasahovat nemůžu, ale musím se přiznat, že mi to nikdy matoucí nepřišlo.

před 2 roky

Jakub968861

Muze byt: He put it here today morning

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Nemuze. "today morning" nikdo nerekne. Stejne jako "today evening" se nerika. Je to vzdy "this morning" nebo "this evening" (u toho vecera take "tonight").

před 1 rokem

M.A.T.A.F.A.K

He put it here today morning. Proč nemůže takto "dnes ráno"?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Spojeni 'today morning' nebo 'today evening' se neuziva. To opravdu nikdo nerekne. Je 'this morning' a 'this evening' nebo casteji 'tonight'.

před 3 měsíci

MartinKrivan

Me pro zmenu mate, proc na konci slovesa put neni s. He puts. Put je zase nejaka vyjimka?

před 9 měsíci

Karel400144
Karel400144

Protože je to minulý čas.

před 4 měsíci

Fred418314

Opět mám problém s anglickou výslovností. U slova here mi anglický hlas vysloví ( foneticky ejdžer)???

před 8 měsíci

jarek333

Pouziti perfecta... He has put it there this morning.. On to sem dal tohle ráno a je to tu pořád

před 6 měsíci

DanielPsota

Schválně jsem zkusil ,,this morning he put it here,, Myslím, že i takhle je to dobře. Ovšem nevzalo mi to.

před 4 týdny