"I tell her no."

Překlad:Říkám jí ne.

před 2 roky

13 komentářů


MartinJend

Proc nemůže být: řekl jsem ji ne..?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To je v minulém čase, takže "I told her no".

před 2 roky

Rakoncaj

Proč nemůže být "Já říkám jí ne" ?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Není to moc český slovosled, ale slovo za slovem přeložené z angličtiny.

před 2 roky

Rakoncaj

Díky za odpověď. Když jsem to psal, tak jsem měl pocit že se Duolingo chová nekonzistentně. Někdy takové zájmeno vyžaduje a někdy ne. Ale zbytek cvičení jsem v obdobných případech zájmeno vynechal a bylo to vždy OK. Tak to je nejspíš v pořádku. Ještě jednou díky.

před 2 roky

DanuseSmeh

V tomto případě je správný překlad říkám jí ne. Ale v předchozí ukázce jsem měla přeložit " říkám ano" a překlad " I tell yes" byl chybně a byl opraven na "I say yes". Proč?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Protože "tell" znamená sdělovat a musíte zároveň dodat, komu se to sděluje.

před 2 roky

Alexandra412804

Proc nemuze byt řikam ji ne

před 11 měsíci

Karoliina765050

Tri moznosti: a) mate tam preklep, b) moucha v systemu, c) system z nejakeho duvodu reaguje na chybnou diakritiku, i kdyz by na diakritiku nemel reagovat vubec.

před 6 měsíci

jvpraha

"Já jí povídám ne." Mi to nevzalo. Je to špatně?

před 5 měsíci

Karoliina765050

Neni v tom zadny problem, pridano :)

před 1 měsícem

JurajRicht3

Reknu ji ne???

před 1 měsícem

ZdekaSchoo

řeknu je budoucí čas, tak I will tell her no.

před 2 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.