"Мої батьки приходять на обід."

Переклад:My parents come for lunch.

February 21, 2016

11 коментарів
Це обговорення закрито.


[деактивований обліковий запис]

    А чого не "at lunch"?


AnToxa566

    Пройшло п'ять років... А чому "for", а не "at" так і не відповіли


noriscout

    Мабуть за п'ять років у когось знання англійської залишилося на тому ж рівні


Volodymyr844757

    А чому "lunch" без артикля? Наче ж іменник.


noriscout

    Тому що так говорять, може бути навіть - to lunch


vic_vic23

    не ясно лише до чого тут минулий час :)


SashkoSopotyak

    приходять-- це теперішній час


vic_vic23

    завдання було в розділі "минулий час")


SashkoSopotyak

    Я практикував тому я не знаю чи тут минулий чи незна який

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.