Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich muss das Fenster öffnen."

Çeviri:Ben camı açmak zorundayım.

2 yıl önce

8 Yorum


HenningBoh
HenningBoh

Cam - Glas, pencere - Fenster

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Söylediğiniz doğru ancak Türkçede "camı açmak" da kullanılmaktadır. Bu sebeple her ikisi de doğrudur.

2 yıl önce

ridvan.B

yanlış cam açılmaz pencere açılır.. konuşma dilince belki ama dil olarak yanlış.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Cam = arabanin pencereyi

1 yıl önce

oduman77

Bu konuda güzel bir örnek vermişsiniz. Çünkü arabada açılan pencere değil camdır. :-)

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Teşekkürler

1 yıl önce

yamanbey

pencereyi acmam gerekiyor neden olmadi sebebi nedir ?

1 yıl önce

oduman77

Pencere; platik, demir veya ağaç malzemeden yapılan ve CAMI TUTAN bir eşya diyebiliriz. Camı açmak Türkçede anlatım bozukluğuna sebep olabilir. Aslında pencereyi açarak camı açmış oluyoruz çünkü pencere camı açmak için bir araç görevi yapıyor.

1 yıl önce