1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці діти читають книгу."

"Ці діти читають книгу."

Переклад:The children read a book.

February 22, 2016

16 коментарів


Vbt7V

These - ці, а не the, виправте !


IamSociable

Може вживатися як the так і these. Просто the скорочена форма.


Nazar608291

Вибиває шо то не то, коли вибираю інакше каже що то інше


YOpw2

В одному реченні може бути артикль а в іншому що це помилка..брєд


9HBK3

Вибиває кожного разу інше , і кожне невірне що за фігня?


9HBK3

То саме в мене


UADissident

These - в множині. Тобто - "These (!)children(!) read a book" і цю відповідь приймає

This - в однині. This (!)child(!) reads a book. Зверніть увагу, що тут readS

Артикль the використовується і в множині і в однині. Фактично заміняє одразу "цей, ця, це, ці". Якщо не впевнені в множина ставте Артикль, не промахнетесь.


Kiberwolfo

Там дві правильні відповіді


kate778024

Шо за фігня


AresGooD

These children read a book


annway3

Там всі віжповіді не правильні


JellyShow

Нажав правильну ,а воно мені неправильну!


Yulia784393

Якщо є артикль помилка нема помилка. Що за...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати