1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not want to have childr…

Public01

"I do not want to have children."

February 22, 2016

8 Yorum


Public01

"Ben çocuk sahibi olmak istemiyorum."


Umut502667

Neden wants olmadı? Çünkü üçüncü tekil şahıslarda (he,she,it) fiil -s takısı alır.


Rampipi

Burda to nun görevi nedir?


HalukErkan

İki fiil bir cümlede kullanılamayacağı için, ikinci fiili isimleştiriyor.


suheyla95

-mak,-mek anlamında..çocuk sahibi olmak


yunuslgn

Neden child değil de children..


manoftoday

Child olmak icin a lazim yada the onlar olmayinca coglu yazılıyor


zahidsimsir

Neden wants olmadı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.