"Meine Katze folgt mir."

Çeviri:Kedim beni takip ediyor.

February 22, 2016

4 Yorum


tepkisel

mir=bana degil mi? neden cümlede "beni" olarak kullanilmis?

"Meine Katze folgt mich." neden degil?

February 22, 2016

k.gokce

"folgen" fiili Dativ ile yani yönelme haliyle (-e hali) kullanılır. Bu bir kuraldır.

February 22, 2016

tepkisel

tesekkür ederim.

February 22, 2016

Emre34514

Almancada ben beni bana her zaman Türkçe düşününce işe yaramıyor. En iyisi hangi fiiller Dativ hangileri Akkusativ öğrenmek.

April 4, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.