"MeineKatzefolgtmir."

Çeviri:Kedim beni takip ediyor.

2 yıl önce

4 Yorum


tepkisel

mir=bana degil mi? neden cümlede "beni" olarak kullanilmis?

"Meine Katze folgt mich." neden degil?

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

"folgen" fiili Dativ ile yani yönelme haliyle (-e hali) kullanılır. Bu bir kuraldır.

2 yıl önce

tepkisel

tesekkür ederim.

2 yıl önce

Emre34514

Almancada ben beni bana her zaman Türkçe düşününce işe yaramıyor. En iyisi hangi fiiller Dativ hangileri Akkusativ öğrenmek.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.