"Der Junge isst den Apfel."

Çeviri:Oğlan elmayı yiyor.

February 22, 2016

18 Yorum
Tartışma kilitli.


endermaxijunior

Buradaki "den" ingilizce'deki "the" nın nesnelerde kullanılan versiyonu mu?


ex_contributor

evet. fakat almancada duruma göre pek çok "the" var


Pyotr689617

Hadi idi na xuy mazqi bled suka


Elif_Dmr

Bu tabloda pl. neyin kısaltması acaba


Arhan07

İngilizcedeki the ile aynı manaya gelir


MertcanOZ

Yiyor yerine yer olur mu


beyzalfa

Olur. Hem şimdiki zaman hem de geniş zamanda kullanılabilir. Hangi anlamda kullanıldığını genel anlama göre anlarız.


cagri2641

der bu demekse bu oğlan elmayı yiyor olmayacak mı yine der kayboluverdi elmanın hemen gerisindeki den elma "yı" yapıyor sanırım kafa karıştırıcı ama cevabıda yok.


Ece_Nazz

Akkusativ Almancada ismin -i hali demek. Sadece artikeli der olan isimler -i halini alarak kullanılacağında den artikelini alıyorlar. Die ve das artikellerinde ismin i halini alacağı zaman bir değişiklik olmuyor. Onu cümlenin anlamından çıkarıyorsun .


Engin151412

Kafam karıştı


Asude0161

Simdiki zaman ve gecmis zamanda fiil basil kullanılır ???


CAN_SE

Oğlan elma yiyor dedim kabul etmedi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Almancada geniş zaman ve şimdiki zaman ekleri aynı mı oluyor acaba?


_onurugur

    Elma yer yanlış, elmayı yer doğru. Neden?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.