"Der Junge isst den Apfel."

Çeviri:Oğlan elmayı yiyor.

2 yıl önce

6 Yorum


endermaxijunior

Buradaki "den" ingilizce'deki "the" nın nesnelerde kullanılan versiyonu mu?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. fakat almancada duruma göre pek çok "the" var

2 yıl önce

MertcanOZ

Yiyor yerine yer olur mu

2 yıl önce

Rock_Roll

Olur. Hem şimdiki zaman hem de geniş zamanda kullanılabilir. Hangi anlamda kullanıldığını genel anlama göre anlarız.

2 yıl önce

cagri2641

der bu demekse bu oğlan elmayı yiyor olmayacak mı yine der kayboluverdi elmanın hemen gerisindeki den elma "yı" yapıyor sanırım kafa karıştırıcı ama cevabıda yok.

1 ay önce

Ece_Nazz

Akkusativ Almancada ismin -i hali demek. Sadece artikeli der olan isimler -i halini alarak kullanılacağında den artikelini alıyorlar. Die ve das artikellerinde ismin i halini alacağı zaman bir değişiklik olmuyor. Onu cümlenin anlamından çıkarıyorsun .

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.