Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu yatak soğuk."

Çeviri:Dieses Bett ist kalt.

0
2 yıl önce

4 Yorum


Nejoski

Dieses "bu" mu demek? tüm artikellerde mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

YektaDogan
YektaDogan

'bu' diese demek, artikele göre çekimleniyor. Burada Bett artikeli das olduğu için dieses halini almış. Nominativ yani yalın haldeyken, masculine için dieser, feminine için diese, neuter için dieses ve çoğul durumlarda artikel die olduğu için yine diese olacaktır.

3
Cevap ver32 yıl önce

Nejoski

Yaa siz harikasiniz okullardaki hocalardan da iyisiniz be :D ayrintili anlatim icin çoook teşekkür ederim.

1
Cevap ver2 yıl önce

YektaDogan
YektaDogan

Rica ederim :)

0
Cevap ver2 yıl önce