"Bu yatak soğuk."

Çeviri:Dieses Bett ist kalt.

February 23, 2016

5 Yorum


Nejoski

Dieses "bu" mu demek? tüm artikellerde mi?

February 23, 2016

YektaDogan

'bu' diese demek, artikele göre çekimleniyor. Burada Bett artikeli das olduğu için dieses halini almış. Nominativ yani yalın haldeyken, masculine için dieser, feminine için diese, neuter için dieses ve çoğul durumlarda artikel die olduğu için yine diese olacaktır.

February 23, 2016

Nejoski

Yaa siz harikasiniz okullardaki hocalardan da iyisiniz be :D ayrintili anlatim icin çoook teşekkür ederim.

February 23, 2016

YektaDogan

Rica ederim :)

February 23, 2016

Nilzania

Das Bett de diyebilir miyiz ?

July 20, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.