"I went because I had heard about her the week before."

Μετάφραση:Πήγα επειδή είχα ακούσει για αυτήν την προηγούμενη εβδομάδα.

February 23, 2016

6 σχόλια


tsalavouti

Πήγα γιατί άκουσα για αυτή μια βδομάδα πριν, νομίζω ότι η μετάφραση είναι εξίσου σωστή

February 23, 2016

Konna

ειναι για καποιον λογο πολλες προτασεις ενω τις μεταφραζω σωστα τις περνει λαθος

March 5, 2016

D_..
Mod

    Ο χρόνος στην αγγλική πρόταση είναι υπερσυντέλικος, όχι αόριστος.

    March 6, 2016

Hristos33

    Είναι σωστό και αυτό που έγραψα

    December 23, 2018

Peiraikos

    Πήγα γιατί είχα ακούσει για αυτή μια εβδομάδα πρίν... και αυτή σωστή είναι

    May 6, 2019

kattsa1962-

    Ιδια μεταφραση με αλλη συνταξη

    June 16, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.