Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I went because I had heard about her the week before."

Μετάφραση:Πήγα επειδή είχα ακούσει γι' αυτήν την προηγούμενη εβδομάδα.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


tsalavouti

Πήγα γιατί άκουσα για αυτή μια βδομάδα πριν, νομίζω ότι η μετάφραση είναι εξίσου σωστή

πριν από 2 χρόνια

Konna

ειναι για καποιον λογο πολλες προτασεις ενω τις μεταφραζω σωστα τις περνει λαθος

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ο χρόνος στην αγγλική πρόταση είναι υπερσυντέλικος, όχι αόριστος.

πριν από 2 χρόνια