1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I went because I had heard a…

"I went because I had heard about her the week before."

Μετάφραση:Πήγα επειδή είχα ακούσει για αυτήν την προηγούμενη εβδομάδα.

February 23, 2016

7 σχόλια


tsalavouti

Πήγα γιατί άκουσα για αυτή μια βδομάδα πριν, νομίζω ότι η μετάφραση είναι εξίσου σωστή


Konna

ειναι για καποιον λογο πολλες προτασεις ενω τις μεταφραζω σωστα τις περνει λαθος


D_..

Ο χρόνος στην αγγλική πρόταση είναι υπερσυντέλικος, όχι αόριστος.


Hristos33

Είναι σωστό και αυτό που έγραψα


Peiraikos

Πήγα γιατί είχα ακούσει για αυτή μια εβδομάδα πρίν... και αυτή σωστή είναι


kattsa1962-

Ιδια μεταφραση με αλλη συνταξη


LEFTERIS235652

Αυτό πρέπει να είναι αγγλικός γλωσσοδέτης ε; :-D

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.