Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu insanı görüyor musun?"

Çeviri:Siehst du diesen Menschen?

0
2 yıl önce

3 Yorum


tepkisel

Menschen: insanlar Mensch: insan

yanlis mi biliyorum? yoksa gözden kacirdigim bir nokta mi var?

0
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

konunun adi "N deklination"

burada eğer çoğul olsaydı, "Siehst du diese Menschen?" olurdu (Akkusative Plural). Ama "diesen Menschen" Akkusativ Eril

2
Cevap ver2 yıl önce

aygul79

o zaman siehst du diesen Mensch neden olmuyor ???

0
Cevap ver1 yıl önce