"Bu insanı görüyor musun?"

Çeviri:Siehst du diesen Menschen?

February 24, 2016

5 Yorum


tepkisel

Menschen: insanlar Mensch: insan

yanlis mi biliyorum? yoksa gözden kacirdigim bir nokta mi var?

February 24, 2016

Selcen_Ozturk

konunun adi "N deklination"

burada eğer çoğul olsaydı, "Siehst du diese Menschen?" olurdu (Akkusative Plural). Ama "diesen Menschen" Akkusativ Eril

February 24, 2016

aygul79

o zaman siehst du diesen Mensch neden olmuyor ???

January 27, 2017

ArknTrkSygl

Kardeşim, menschen çoğul değil mi?

April 18, 2019

messer689857

Menschen çoğul.. Burada Mensch kullanılması gerekirdi..

May 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.