Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Proč to ukazuje?"

Překlad:Why does he show that?

před 2 roky

7 komentářů


Jiji.nov

Proc nemuze byt why does she show it?

před 2 roky

widle
widle

Už může.

před 2 roky

Pavel221503

Proc to ukazuje = why does it show .... proc to to ukazuje = why does it show that..... nemuze to byt uznano i bez toho koncoveho that?

před 1 rokem

widle
widle

Anglická věta nemůže být bez podmětu, takže pokud začnete s "why does it", tak to "it" je nutně podmět. Sloveso "show" pak zůstane bez předmětu a v tom případě neznamená ukazuje, ale "ukazuje se". Takže "why does it show" by se dalo pochopit jako "proč se to ukazuje" nebo třeba i "proč je to vidět". Teprve když přidáte druhé "it" nebo "that" nebo něco podobného jako předmět, tak už víme, co ukazuje.

před 1 rokem

Pavel221503

děkuji, jasné, díky

před 1 rokem

Renta995088

Proč mi neuznal Why does he show this ?

před 7 měsíci

Jardap1

vyžaduje to dvě odpověďi - výše uvedenou a " why does it show that" ?!- není to chyba? - je tam dvakrát " to" a není tam " on"

před 6 měsíci