"The child sees the man."

Vertaling:Het kind ziet de man.

February 24, 2016

9 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


WillRuijte2

Wanneer is het dat man of mannen?


wimmekind1

man is man en men is mannen


Sonja.V1980

Maar in het Engels IS "man of mannen hetzelfde UITGESPROKEN"


StefvanSchie

De uitspraak lijkt op elkaar, maar is niet hetzelfde. De klinker wordt anders uitgesproken tussen "man" en "men". De "a" in "man" wordt vaak iets langer uitgesproken dan de "e" in "men" en kan soms meer naar een "eh"-klank neigen.


Manan01012

wait a minute..... my Anser is Het kind ziet een man ... het is incorect........ how


LenaDV2007

Het moet 'de man' zijn


ita173019

Ik heb veel problemen met de uitspraak. En elke keer verlies ik een hart... ik probeer het zo goed te doen. Waarom verlies je elke keer een hart voor de uitspraak. Dat is niet eerlijk. Je moet de tijd krijgen om de uitspraak te oefenen. Maar zo gaat het niet want elke keer verlies je weer een hart.....


Sonja.V1980

Hoe weet je met zekerheid met deze zin of het MAN (enkelvoud) of MEN (meervoud) is? Want het werkwoord "sees" is van 'het kind' dus MET een "s" maar met "man" uitspraak hoor ik niet "hoe" ik het moet schrijven


StefvanSchie

De uitspraak lijkt op elkaar, maar is niet hetzelfde. De klinker wordt anders uitgesproken tussen "man" en "men". De "a" in "man" wordt vaak iets langer uitgesproken dan de "e" in "men" en kan soms meer naar een "eh"-klank neigen.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.