Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona čeká miminko?"

Překlad:Is she having a baby?

před 2 roky

6 komentářů


MilanCerny

Is she pregnant?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Doporučuji si zjistit něco o tzv. Golden rule. Podle něj takovou větu nemůžeme přijmout, protože už má český ekvivalent "Je těhotná?".

před 2 roky

Vlcek1942

"Is she expecting a baby?" "Is she waiting a baby?" jsou toto také správné překlady české věty? Pokud ne, tak v čem je chyba? Děkuji.

před 7 měsíci

Jana950928

Is she expecting a baby? Proc neni mozna tato moznost?

před 5 měsíci

Vlcek1942

Na toto jsem se ptal před měsícem, zatím žádná odpověď. Počkáme.

před 5 měsíci

Daniel350515

Jak se potom rekne. Ma (ona) dite?

před 5 měsíci