Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У мене немає рахунку."

Переклад:I do not have an account.

2 роки тому

6 коментарів


Mikka987076

Чому це "I have no account" не підходить?!

2 роки тому

Dmy_S
Dmy_S

Це як в одеському анекдоті: "Всю улицу устраивает, а его - нет!"

В гуглі зворот "I (you, he, we, they) have (has) no account" зустрічається близько 8000000 разів, тобто, тільки в present. Але це, звичайно, не арґумент: "У советских - собственная гордость" (с)

1 місяць тому

JevgenShka

I have not my account - зовсім не підходить?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Це заперечне речення, а в ньому має бути допоміжне дієслово do із запереченням. Основне дієслово have залишається у першій формі, як у словнику. I do not have an account.

До того ж тут зайве my. В українському реченні немає Мого (рахунку).

4 місяці тому

Antares245761

Чому не правильно "I haven't an account"?

1 рік тому

manulo_sumy

тому що це у вас недороблений Present Perfect, у якому have це допоміжний глагол.

1 рік тому