1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Haben Sie eine bessere Perso…

"Haben Sie eine bessere Person?"

Çeviri:Daha iyi bir kişiniz var mı?

February 24, 2016

5 Yorum


namerup

Daha iyi bir personeliniz var mı? Bunu kabul etmedi.


1den6yakadar

Personel ve person ayrı kelimeler. Cümlenin gidişine mantık olarak baktığımızda dediğiniz olabilirdi ama.


EcOyElNil

Daha iyi kişiniz var mı kobul edilmeliydi


Eray465541

Daha iyi adaminiz var mi ? Diye de kullanilir


Eray465541

"Daha iyi personeliniz var mi ?" Daha dogru ve gunluk hayatta kullanilan Türkçe..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.