"Суп"

Переклад:A soup

February 24, 2016

6 коментарів


Valdub.com

От чому тут поставили артикль "А". Як з водою то артикль не застосовується, бо не можна її порахувати. А чим суп кращий?


lB361

Суп порахувати можна : Суп , супи . А води ні . Ось чому .


Mykhaylo894772

Суп - супи, вода - води.


layymer

У вправах з малюнками а не ставиться, чому?


u3sj2

Вправи з малюнками а не ставиться чому А тому А то чому тут поставили Арктик


DimonKing

По-перше, додайте «зупа», бо суп дуже «ріже вуха». А по-друге — чому артикль ??? Це ж не cup/bowl of soup ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.