1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She supported her father."

"She supported her father."

Traducere:Ea l-a susținut pe tatăl ei.

February 24, 2016

10 comentarii


Citapo

Raspunsul meu a fost : ea l-a susţinut pe tatăl ei. De ce nu este corect? De ce la fiecare cuvant ce contine diacritice mi se spune ca este gresit cuvantul? Este tare neplacut sa raspund de 3-4 ori la aceeasi intrebare si de fiecare data, desi raspunsul meu coincide cu cel afisat mi se spune ca e cate un cuvant greit?


BlossomCoeur94

Cred pentru că ai folosit Ţ, în loc de Ț. Există o mică diferență între ele! Iar răspunsul folosește virgulița!


Citapo

Multumesc pentru raspuns. Folosesc o tastatura virtuala si asa sunt diacriticele pe ea. Problema e ca nu pot termina o lectie. Imi respige raspunsurile si nu ajung la sfarsitul exercitiilor asa ca sunt obligata sa renunt. Asta se intampla doar de doua zile. Imi place tare mult cursul acesta si n-as vrea sa renunt la el dar nu -mi permite sa inchei nici o lectie. Nu s-ar putea renunta la diacritice, asa cum a fost pana acum?


BlossomCoeur94

Din păcate nu știu de ce diacriticele sunt obligatorie acum.

Dar dacă ai Google Keyboard pe Android, cred că o să poți folosi diacriticele corecte (pentru că folosesc tastatura asta și niciodată nu am primit o greșeală!)

Salutări din Brazilia!


Citapo

Multumesc pentru raspuns! Sper sa nu fiu nevoita sa iau decizia de-a renunta la cursul acesta din pricina diacriticelor. Mi-ar parea tare rau! Numai bine!


AriTheStar5

Cum de ai spus 'sustinut' daca nu se afla la variante..


DavidNicol517779

Eu am scris;Ea si-a ajutat tatal! Mi se pare corect!


PaulDobre1

to support poate fi fi a ajuta dar nu aici


Dan238143

Bună ziua, poate ca nu aici ar trebui să las acest comentariu dar am trimis mai multe e-mail-uri la care nu mi s-a raspun. Oare de ce sa scos varianta contracronometru pe desktop si primeai pana la 20 de xp-uri? Îmbunătățirile pe care l-au adus nu le consider benefice. Oricum dupa ce imi expira perioada pentru care am plati voi renunta la acest mijloc de a învăța. Mulțumesc si scuze ca m-am adresat aici poate ma aude cineva.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.