"She supported her father."

Traducere:Ea l-a susținut pe tatăl ei.

February 24, 2016

13 comentarii


Citapo

Raspunsul meu a fost : ea l-a susţinut pe tatăl ei. De ce nu este corect? De ce la fiecare cuvant ce contine diacritice mi se spune ca este gresit cuvantul? Este tare neplacut sa raspund de 3-4 ori la aceeasi intrebare si de fiecare data, desi raspunsul meu coincide cu cel afisat mi se spune ca e cate un cuvant greit?

February 24, 2016

Rucho94

Cred pentru că ai folosit Ţ, în loc de Ț. Există o mică diferență între ele! Iar răspunsul folosește virgulița!

February 24, 2016

Citapo

Multumesc pentru raspuns. Folosesc o tastatura virtuala si asa sunt diacriticele pe ea. Problema e ca nu pot termina o lectie. Imi respige raspunsurile si nu ajung la sfarsitul exercitiilor asa ca sunt obligata sa renunt. Asta se intampla doar de doua zile. Imi place tare mult cursul acesta si n-as vrea sa renunt la el dar nu -mi permite sa inchei nici o lectie. Nu s-ar putea renunta la diacritice, asa cum a fost pana acum?

February 25, 2016

Rucho94

Din păcate nu știu de ce diacriticele sunt obligatorie acum.

Dar dacă ai Google Keyboard pe Android, cred că o să poți folosi diacriticele corecte (pentru că folosesc tastatura asta și niciodată nu am primit o greșeală!)

Salutări din Brazilia!

February 25, 2016

Citapo

Multumesc pentru raspuns! Sper sa nu fiu nevoita sa iau decizia de-a renunta la cursul acesta din pricina diacriticelor. Mi-ar parea tare rau! Numai bine!

February 25, 2016

AriTheStar5

Cum de ai spus 'sustinut' daca nu se afla la variante..

April 10, 2016

Citapo

to support = a sustine, a sprijini, Vezi http://www.wordreference.com/enro/support

April 10, 2016

Valyunderground

Ea își sprijină tatăl. De ce este gresit???

September 17, 2018

cristi214199

Pentru ca tu te-ai exprimat la prezent.

October 4, 2018

DavidNicol517779

Eu am scris;Ea si-a ajutat tatal! Mi se pare corect!

May 3, 2019

PaulDobre1

to support poate fi fi a ajuta dar nu aici

July 19, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.